Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Jim Stoppani: Velká kniha posilování

Knihy

Jim Stoppani: Velká kniha posilování

Hodnocení: 2x
  • 4

Anotace Kniha, určená výkonnostním i kondičním sportovcům a jejich trenérům, srozumitelně vysvětluje základy silového tréninku, pomáhá získat potřebné informace a detailně popisuje všechny hlavní aspekty silového tréninku, ať již je jeho cílem nárůst svalové hmoty nebo rozvoj svalové síly. Jedná se o ucelený ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 3.66667
skladem

Jaké má kniha
Velká kniha posilování
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Jim Stoppani: Velká kniha posilování koupíte i tady

Specifikace Jim Stoppani: Velká kniha posilování

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 389 Kč

a detailně popisuje všechny hlavní aspekty silového tréninku – ať už je jeho cílem nárůst svalové hmoty, rozvoj svalové síly, nebo úbytek tuku. Jedná se o ucelený tréninkový návod obsahující definice klíčových pojmů a postupů či výběr vhodných tréninkových prostředků, a to včetně nejnovějších inovací a metody rozvoje jednotlivých svalových skupin. Přináší čtenáři bohatý výběr tréninkových programů, metod a cviků a nabízí mu konkrétní příklady tréninkových jednotek. Každá tréninková metoda je navíc » ... a dál?

Produkt Jim Stoppani: Velká kniha posilování

Jim Stoppani: Velká kniha posilování - parametry

Název produktu: Jim Stoppani: Velká kniha posilování
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 389 Kč
Maximální cena: 499 Kč
Ušetríte až: 110 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 2 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace Kniha, určená výkonnostním i kondičním sportovcům a jejich trenérům, srozumitelně vysvětluje základy silového tréninku, pomáhá získat potřebné informace a detailně popisuje všechny hlavní aspekty silového tréninku, ať již je jeho cílem nárůst svalové hmoty nebo rozvoj svalové síly. Jedná se o ucelený tréninkový návod obsahující definice klíčových pojmů a postupů; výběr vhodných tréninkových prostředků, včetně nejnovějších inovací; vysvětlení významu, úlohy a metod rozvoje každé svalové skupiny; bohatý výčet tréninkových programů, metod a cviků pro růst svalů i síly a v neposlední řadě obsahuje názorné příklady tréninkových jednotek včetně vysvětlení jejich efektu a účinnosti. V knize všichni zájemci naleznou 255 konkrétních cviků rozdělených do jedenácti svalových skupin včetně popisu správného provedení. Ke každé tréninkové metodě je přehledně doplněna informace o její obtížnosti, o rychlosti s jakou lze dosáhnout požadovaného cíle a o její účinnosti. Kniha pomůže začátečníkům se rychle zorientovat v problematice posilování, ale bude přínosem pro pokročilé sportovce, kterým umožní překonat stagnaci ve výkonnosti, případně pomůže vyřešit i jiné problémy, které se mohou při silovém tréninku vyskytnout.   Z obsahu Obsah Část I Základy tréninku 1 Základní informace 1.1 Definice síly 1.2 Druhy svalové činnosti 1.3 Principy silového tréninku 1.4 Shrnutí 2 Tréninkové proměnné 2.1 Výběr cviků 2.2 Pořadí cviků 2.3 Počet sérií 2.4 Velikost odporu 2.5 Přestávky mezi sériemi 2.6 Další faktory 2.7 Shrnutí 3 Tréninkové cykly 3.1 Klasická periodizace 3.2 Reverzní lineární periodizace 3.3 Vlnovitá periodizace 3.4 Typy tréninkových cyklů 3.5 Shrnutí 4 Nářadí a náčiní 4.1 Jednoduchý odpor 4.1.1 Volná zátěž 4.1.2 Jednoduché posilovací stroje 4.2 Proměnlivý odpor 4.2.1 Excentrické posilovací stroje 4.2.2 Pákové posilovací stroje 4.2.3 Odpor v tahu 4.3 Rychlostní (izokinetické) stroje 4.4 Netradiční a nové přístroje 4.4.1 Vibrační stroje 4.4.2 Elektronické a počítačové posilovací stroje 4.4.3 Pneumatické posilovací stroje 4.4.4 Hydraulické posilovací stroje 4.4.5 Bodyblade 4.5 Shrnutí Část II Trénink pro rozvoj svalového objemu 5 Základní metody rozvoje svalového objemu 5.1 Týdenní dělení tréninku 5.1.1 Posilování celého těla 5.1.2 Posilování horní a dolní poloviny těla 5.1.3 Dvoudenní split 5.1.4 Třídenní split 5.1.5 Čtyřdenní split 5.1.6 Pětidenní split 5.1.7 Dvojitý split 5.2 Trénink jednotlivých částí těla 5.2.1 Svaly hrudníku 5.2.2 Svaly ramen 5.2.3 Svaly zad 5.2.4 Sval trapézový 5.2.5 Triceps 5.2.6 Biceps 5.2.7 Svaly předloktí 5.2.8 Kvadriceps 5.2.9 Hamstringy a velký sval hýžďový 5.2.10 Trojhlavý sval lýtkový 5.2.11 Svaly břicha 6 Pokročilé metody pro rozvoj svalového objemu 6.1 Metody manipulující se sériemi 6.1.1 Supersérie 6.1.2 Dvojsérie 6.1.3 Trojsérie 6.1.4 Gigantické série 6.1.5 Metoda vysokých intenzit 6.1.6 Numbretova metoda 6.2 Metody manipulující s opakováními 6.2.1 Metoda 5-10-20 6.2.2 Metoda pumpování svalů 6.2.3 Metoda sta opakování 6.2.


Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.