Jan Halada, Barbora Osvaldová: Slovník žurnalistiky
Jan Halada, Barbora Osvaldová: Slovník žurnalistiky

Jan Halada, Barbora Osvaldová: Slovník žurnalistiky

od 330 Kč
Publikace: Slovník žurnalistiky - Výklad pojmů a teorie oboru - Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada;Barbora Osvaldová. Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, obohacené o zajímavé příklady z praxe, citáty, ale také obrazový doprovod, který dává…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 12 dní
330 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Halada, Barbora Osvaldová: Slovník žurnalistiky
Minimální cena: 330 Kč
Maximální cena: 330 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Slovník žurnalistiky - Výklad pojmů a teorie oboru - Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada;Barbora Osvaldová. Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, obohacené o zajímavé příklady z praxe, citáty, ale také obrazový doprovod, který dává textu další rozměr. Slovník obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky, je tu sledován i vývoj některých pojmů, hesla související s digitalizací a internetizací médií, ale také z široké vydavatelské sféry, postihující například časopiseckou a nakladatelskou problematiku. U mnoha hesel je věcná, slovníková část doplněna o část popularizační, která nabízí pohled do historie pojmu nebo rozvíjí či jinak doplňuje vesměs strohé encyklopedické podání. Publikace: Slovník žurnalistiky - Výklad pojmů a teorie oboru - Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada;Barbora Osvaldová.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.