Hollywood C.E. Taxi 4 DVD
Hollywood C.E. Taxi 4 DVD

Hollywood C.E. Taxi 4 DVD

60%
Taxi 4 je čtvrtou částí slavné automobilové ságy Taxi napsané Lucem Bessonem. Všichni hlavní herci trilogie Taxi se vrací ke čtvrtému opusu – taxikář Samy Naceri, nešikovný policajt Frédéric Diefenthal, komisař Bernard Farcy, jehož role zaujímá v tomto díle mnohem významnější post než u předchozích dílů. Rovněž se vrací Emma Wyklund (dříve Emma Sjöberg) a Edouard Montoute, stejně tak i režisér Gérard Krawczyk, který stál u zrodu Taxi 2 a 3.…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Název produktu: Hollywood C.E. Taxi 4 DVD
Průměrné hodnocení uživatelů: 3,00 bodů z 5
3

Taxi 4 je čtvrtou částí slavné automobilové ságy Taxi napsané Lucem Bessonem. Všichni hlavní herci trilogie Taxi se vrací ke čtvrtému opusu – taxikář Samy Naceri, nešikovný policajt Frédéric Diefenthal, komisař Bernard Farcy, jehož role zaujímá v tomto díle mnohem významnější post než u předchozích dílů. Rovněž se vrací Emma Wyklund (dříve Emma Sjöberg) a Edouard Montoute, stejně tak i režisér Gérard Krawczyk, který stál u zrodu Taxi 2 a 3. Jediná Marion Cotillard, hvězda třech předchozích filmů, se natáčení čtyřky nezúčastnila.

Režie: Gérard Krawczyk

Hrají: Samy Naceri, Frédéric Diefenthal, Bernard Farcy, Edouard Montoute, Emma Wiklund, Jean-Christophe Bouvet, François Damiens, Henri Cohen, Iván González, Catalina Denis, Stéphane Dausse, Mourade Zeguendi, Djibril Cissé, Marc Andréoni, Jean-Luc Couchard, Jean-François Malet, Husky Kihal, Jean-Louis Barcelona, Jan Rouiller

Zvuk: český dabing 5.1 , francúzský 5.1 DTS

Titulky: české, slovenské

Obraz: 16:9

Délka: 87 minut

Starí známi - taxikár Samy Naceri, nešikovný policajt Frédéric Diefenthal a komisár Bernard Farcy - sa vracajú v ďalšom diele úspešnej série. Originálne naháňačky taxíka s políciou, akčné scény a kopa vtipných situácií vás nesklamú ani tento krát. Pripravte sa na poriadne nadupanú jazdu! Taxi 4 DVD od authora Gérard Krawczyk a nakladatelství v kategorii Filmy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Publikace: Taxi 4 - DVD. Staří známí - taxikář Samy Naceri, nešikovný policajt Frédéric Diefenthal a komisař Bernard Farcy - se vracejí v dalším dílu úspěšné série. Originální honičky taxíku s policií, akční scény a spousta vtipných situací vás nezklamou ani tentokrát. Připravte se na pořádně nadupanou jízdu! Publikace: Taxi 4 - DVD.

60
60%
5