Hans-Rüdiger Etzold Ford Scorpio od 1985

Hans-Rüdiger Etzold Ford Scorpio od 1985

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Scorpio a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava.…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hans-Rüdiger Etzold Ford Scorpio od 1985
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Scorpio a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická instalace. Osvětlení. Kontrolní přístroje. Stírače a příslušenství. Péče o vozidlo. Zvedání vozidla, nářadí. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Zážehové motory 1,8 l - 66 kW (90 PS) 2,0 l - 74 kW (100 PS) kat. 2,0 l - 77 kW (105 PS) 2,0 l - 80 kW (109 PS) kat. 2,0 l - 85 kW (115 PS) kat. 2,0 l - 88 kW (120 PS) kat. 2,0 l - 92 kW (125 PS) 2,4 l - 92 kW (125 PS) kat. 2,4 l - 96 kW (130 PS) 2,8 l - 110 kW (150 PS) 2,9 l - 107 kW (145 PS) kat. 2,9 l - 110 kW (150 PS) Vznětové motory 2,5 l - 51 kW (69 PS) 2,5 l - 68 kW (92 PS)

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.