FRAUS Člověk a příroda - Jak využívat integrované učební texty
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Charakteristika řady Tato nová řada publikací je určena pro odbornou výuku především přírodovědných, ale částečně i společenskovědních předmětů na II. stupni základních škol a ve víceletých gymnáziích. Témata jsou zpracována tak, že umožňují ucelený pohled na danou problematiku. Naleznete zde návody na pokusy, pozorování a aplikace v oborech, jako jsou přírodopis, zeměpis, chemie, fyzika, ekologie, astronomie, historie, psychologie atd. Publikace lze velmi dobře využívat zejména při skupinové práci žáků, např. při projektovém vyučování. Koncepce a forma Tematické sešity jsou členěny do jednotlivých ucelených kapitol, se kterými lze pracovat v různém pořadí nezávisle na sobě. Kapitoly jsou uspořádány tak, že na úvodní pokusy a pozorování navazuje soubor otázek a úkolů prověřujících pochopení problematiky. Komplexní pohled na zkoumané téma je zpracován ve druhé části kapitoly. Kombinace textu, ilustrací, fotografií, tabulek a grafů umožňuje snadnou orientaci, je přehledná a současně motivující. Nově vydaná příručka doplňující řadu těchto publikací didakticky analyzuje možnosti využívání celistvého pohledu na přírodovědná i společenskovědní témata. Současně může pomoci při plánování výuky podle RVP a při využívání projektového vyučování či skupinové práce v základní škole a na gymnáziu. Integrování vyučovacích předmětů Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání Pojetí integrovaných učebních textů Příklady didaktického postupu Anylýza využívání integrovaných učebních textů vzhledem k současným kurikulárním dokumentům (RVP ZV) Integrování vyučovacích předmětů Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání Pojetí integrovaných učebních textů Příklady didaktického postupu Anylýza využívání integrovaných učebních textů vzhledem k současným kurikulárním dokumentům (RVP ZV)
Učebnice obsahuje tyto kapitoly:
- Integrování vyučovacích předmětů a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
- Pojetí integrovaných učebních textů
- Příklady didaktického postupu
- Analýza využívání integrovaných učebních textů vzhledem k současným kurikulárním dokumentům (RVP ZV)
Publikace: Člověk a příroda - Jak využívat integrované učebniceební texty - Podroužek Ladislav. Publikace: Člověk a příroda - Jak využívat integrované učebniceební texty - Podroužek Ladislav.