Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Próza - beletrie » Srovnání cen František Ochrana, Milan Půček: Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě

Próza - beletrie

František Ochrana, Milan Půček: Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě

Hodnocení: 1x
  • 4

Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě - František Ochrana, Milan Půček. V každodenní činnosti stojí jednotliví aktéři veřejné správy před problémem provádění změn. Změna je základním předpokladem a formou k dosažení stanovených cílů. K účinnému dosažení změny je potřebné splnit řadu předpokladů a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? František Ochrana, Milan Půček: Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě koupíte i tady

Specifikace František Ochrana, Milan Půček: Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě

Kategorie Próza - beletrie
Nejnižší cena 234 Kč

V každodenní činnosti stojí jednotliví aktéři veřejné správy před problémem provádění změn. Změna je základním předpokladem a formou k dosažení stanovených cílů. K účinnému dosažení změny je potřebné ... a dál?

Produkt František Ochrana, Milan Půček: Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě

František Ochrana, Milan Půček: Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě - parametry

Název produktu: František Ochrana, Milan Půček: Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 234 Kč
Maximální cena: 357 Kč
Ušetríte až: 123 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě - František Ochrana, Milan Půček. V každodenní činnosti stojí jednotliví aktéři veřejné správy před problémem provádění změn. Změna je základním předpokladem a formou k dosažení stanovených cílů. K účinnému dosažení změny je potřebné splnit řadu předpokladů a podmínek. Ke klíčovým patří především znalosti o tom, jak danou změnu provádět a zároveň disponovat manažerskou schopností, jak zamýšlenou změnu účinně řídit. Kniha se koncentruje na obě zmíněné oblasti. Podává řadu teoretických zobecnění, návrhů, metod a postupů, jak ve veřejné správě postupovat s cílem efektivního dosažení zamýšlených změn. Mnohé uvedené postupy byly autory publikace prověřovány při jejich praktickém působení ve státní správě, například v roli náměstka ministra pro místní rozvoj (M. Půček), či v pracovní pozici obou autorů publikace na postu koncepčních, analytických, projekčních a řídících pracovníků na úrovni ústřední státní správy. V publikaci jsou zobecněny i pracovní zkušenosti z praktického působení na úrovni řízení samosprávy, jakož i bohaté poznatky z expertní činnosti. Praktické zkušenosti z řízení změn ve veřejné správě ČR jsou konfrontovány se soudobou teorií a porovnávány se zkušenostmi jiných zemí. Výsledkem tohoto úsilí je publikace, která odpovídá řídícím pracovníkům veřejné správy na řadu otázek, jak účinně a efektivně řídit změny ve veřejné správě. Navrhuje pro podmínky ČR model řízení změn vycházející z principů Smart Administration. Nastoluje problémové otázky související s řízením změn ve smyslu Smart Administration a hledá odpovědi, jak zamýšlené změny prakticky účinně realizovat. Efektivní zavádění a řízení změn ve veřejné správě - František Ochrana, Milan Půček od nakladatelství v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákazni


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.