Finanční účetnictví podnikatelského sektoru - Břetislav Andrlík
Finanční účetnictví podnikatelského sektoru - Břetislav Andrlík

Finanční účetnictví podnikatelského sektoru - Břetislav Andrlík

od 412 Kč
Kniha - autor Břetislav Andrlík; Lucie Formanová; Kristina Dvořáková, 252 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá . Publikace přináší vymezení problematiky účetnictví podnikatelských subjektů ve vazbě na další právní předpisy například z oblasti daní. Kromě stěžejního teoretického výkladu jednotlivých účtových tříd a s nimi souvisejícími praktickými účetními případy je doplněna o slovo z praxe a kontrolní otázky. Smyslem publikace není pouze…
Alza.cz
Skladem
416 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Finanční účetnictví podnikatelského sektoru - Břetislav Andrlík
Výrobce: Wolters Kluwer
Minimální cena: 412 Kč
Maximální cena: 434 Kč
Ušetříte až: 22 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha - autor Břetislav Andrlík; Lucie Formanová; Kristina Dvořáková, 252 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá . Publikace přináší vymezení problematiky účetnictví podnikatelských subjektů ve vazbě na další právní předpisy například z oblasti daní. Kromě stěžejního teoretického výkladu jednotlivých účtových tříd a s nimi souvisejícími praktickými účetními případy je doplněna o slovo z praxe a kontrolní otázky. Smyslem publikace není pouze deskripce účetních metod, zásad, principů a postupů zachycení účetních případů v účetních knihách, ale zejména vazba k souvisejícím právním předpisům, vysvětlení obsahu a vypovídací schopnosti účetních výkazů. Záměrem praktických příkladů v publikaci je tak poskytnout ucelený soubor řešených modelových příkladů, které demonstrují časté i méně časté hospodářské operace, o kterých podnikatelské subjekty v praxi účtují.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.