Evelin Červienková: Luxusný prešľap
Evelin Červienková: Luxusný prešľap

Evelin Červienková: Luxusný prešľap

Obyčajný Martin Vrána prevráti našej hlavnej predstaviteľke Viky život naruby. Chlapík, ktorý svojim šarmom a nekompromisným dvorením dostane každú, na ktorú si ukáže. Predstierať nekonečnú lásku vie fantasticky. V ženách vie vyvolať pocit jedinečnosti a tie mu vďaka tomu odpustia všetko. Aj to, že je ženatý. Viki až časom prichádza na fakt, že svoj starý život opúšťa kvôli notorickému sukničkárovi, navyše, keď potrebuje najviac opory u…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Evelin Červienková: Luxusný prešľap
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Obyčajný Martin Vrána prevráti našej hlavnej predstaviteľke Viky život naruby. Chlapík, ktorý svojim šarmom a nekompromisným dvorením dostane každú, na ktorú si ukáže. Predstierať nekonečnú lásku vie fantasticky. V ženách vie vyvolať pocit jedinečnosti a tie mu vďaka tomu odpustia všetko.

Aj to, že je ženatý.

Viki až časom prichádza na fakt, že svoj starý život opúšťa kvôli notorickému sukničkárovi, navyše, keď potrebuje najviac opory u priateľov, zisťuje, že za Martinových náhlym odcudzením stojí jej najlepšia kamarátka Janka.... .Podtitul: Príbeh o láske, čo sa z jednosmerky premenila na slepú ulicu.Autor: Evelin ČervienkováEdice: EvitovkyRok vydání: 2015Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-8176-109-6Počet stran: 320Rozměry: 171,0 x 106,0 x 26,0 Evelin ČervienkováPríbeh o láske, čo sa z jednosmerky premenila na slepú ulicu.EvitaPRESS 2015, edice EvitovkyKniha, slovenština, 320 stranTakmer každá z nás mala pletky so ženatým. A všetky sme dopadli rovnako. Autor: Evelin ČervienkováNakladatelství: EvitaPRESSVazba: Brožovaná bez přebalu leskláPočet stránek: 320Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x106x26 mmISBN: 978-80-8176-109-6

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.