EP Line Cool Games Bacha! Nevzbuď tátu
EP Line Cool Games Bacha! Nevzbuď tátu

EP Line Cool Games Bacha! Nevzbuď tátu

od 579 Kč
Bacha! Nevzbuď tátu COOL GAMES vám přináší originální akční hry. Veselé, bláznivé, vtipné, napínavé. Pro jednotlivce, kamarády i rodiny. Znáte to! Převalujete se v posteli, nemůžete usnout a tu vás začne honit mlsná. A v lednici si hoví úžasný čokoládový dort. Má to ale háček. Musíte projít celým bytem, kde na vás číhá spousta nástrah v podobě připínáčků, domácího zvířectva, ovladačů a hraček. A ještě se musíte proplížit kolem spícího táty tak…
Alza.cz
Skladem
579 Kč
Skladem
579 Kč Do obchodu

Název produktu: EP Line Cool Games Bacha! Nevzbuď tátu
Výrobce: Ep Line
Minimální cena: 579 Kč
Maximální cena: 699 Kč
Ušetříte až: 120 Kč
0

Bacha! Nevzbuď tátu COOL GAMES vám přináší originální akční hry. Veselé, bláznivé, vtipné, napínavé. Pro jednotlivce, kamarády i rodiny. Znáte to! Převalujete se v posteli, nemůžete usnout a tu vás začne honit mlsná. A v lednici si hoví úžasný čokoládový dort. Má to ale háček. Musíte projít celým bytem, kde na vás číhá spousta nástrah v podobě připínáčků, domácího zvířectva, ovladačů a hraček. A ještě se musíte proplížit kolem spícího táty tak opatrně, abyste ho nevzbudili! Uložte tátu do postele. Okamžitě usne a začne hlasitě chrápat. Pak roztočte ruletu a postupte na políčko stejné barvy. Pokud je na něm napsáno číslo, zmáčkněte tolikrát budík na nočním stolku vedle tátovy postele. Jestliže se táta probudí, musíte se vrátit zpět na start a můžete si vzít od jednoho ze svých spoluhráčů kartu. Pokud ovšem stojíte na políčku s číslicí, ale vlastníte kartu se stejným obrázkem, jako je na políčku, nemusíte mačkat budík. Vyhrává hráč, který jako první ukradne dort z lednice. Hra vyžaduje 2 x AA baterie (nejsou součástí balení). Balení obsahuje tátu v posteli, hrací plochu s ruletou, 16 kartiček s obrázky a návod. Vhodné pro děti od 5 let. z kategorie Hry | Společenské hry | Párty hry od EPline naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

Cool Games Bacha, nevzbuď tátu

Rodinná hra, při které hráči soupeří, kdo první uloupí dort z lednice.

Lednice je pro některé lákavá každý večer, ale tentokrát je její obsah obzvláště poutavý. Tatínek po ulehnutí upadá do hlubokého spánku, tak vniká možnost k lednici se proplížit. Hráč roztočí ruletu, postoupí na políčko stejné barvy. Případně uvedené číslo určuje počet zmáčknutí tátova budíku. Pokud se ale táta probudí, hráč vrací na start a bere si kartu od jednoho ze spoluhráčů. Vyjímkou, kdy se budík mačkat nemusí, je zastavení na políčku s číslicí, která je stejná jako obrázky jedné z karet právě tohoto hráče.

K lednici se nedá dostat snadno, komu se to podaří a uloupí dort z lednice, vyhrává.

Obsah balení:

• táta v posteli, hrací plocha s ruletou
  • 16 hracích karet, 4 figurky, návod

Kupte dětem zábavnou hru a zahrejte si s nimi!

Vhodné pro děti od 5 let Materiál: plast Počet hráčů: 2-4 Rozměry balení: 26,5 x 26,5 x 8 cm

Společenská hra pro 2–4 hráče, doporučený věk od 5 let, česká lokalizace . Společenská hra Cool Games Bacha! Nevzbuď tátu bude napínat vaše chuťové buňky. Kdo by si nedal večer nějakou tu dobrotu? Ale pozor, nebudete to mít tak jednoduché. Uložte tátu do postele a vydejte se na noční výpravu za sladkým čokoládovým dortem přes celý byt. Na zemi na vás bude číhat spousta překážek, nešlápněte na připínáčky, nenechte se nachystat domácími mazlíčky, vyhněte se ovladači a nestoupejte na hračky, které by vám vaši cestu rychle překazily. Klíčové vlastnosti společenské hry Cool Games Bacha! Nevzbuď tátuZábavná společenská hra Cool Games Bacha! Nevzbuď tátuKdo první získá čokoládový dort?Spící táta hlasitě chrápePřekonávejte překážky v

0
0%
5