Eloa Talpa: Bajky o zvířátkách

Eloa Talpa: Bajky o zvířátkách

od 264 Kč
Bajky o zvířátkách - Velká písmena pro snadné čtení. Bajky odjakživa učily nejen děti, jak se chovat a co dělat (a jak se nechovat a co nedělat) v rozličných situacích. Tato knížka vám přináší ty nejznámější z nich, doprovázené bohatými a překrásnými ilustracemi. A díky velkým písmenkům si ji mohu pohodlně přečíst i ti nejmenší čtenáři. Bajky o zvířátkách - Velká písmena pro snadné čtení od nakladatelství v kategorii | za skvělé ceny na e-shopu…
Sevt.cz
Za dopravu 124 Kč 2 dny
359 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Eloa Talpa: Bajky o zvířátkách
Minimální cena: 264 Kč
Maximální cena: 359 Kč
Ušetříte až: 95 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Bajky o zvířátkách - Velká písmena pro snadné čtení. Bajky odjakživa učily nejen děti, jak se chovat a co dělat (a jak se nechovat a co nedělat) v rozličných situacích. Tato knížka vám přináší ty nejznámější z nich, doprovázené bohatými a překrásnými ilustracemi. A díky velkým písmenkům si ji mohu pohodlně přečíst i ti nejmenší čtenáři. Bajky o zvířátkách - Velká písmena pro snadné čtení od nakladatelství v kategorii | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Bajky a krátké zábavné pohádky o zvířátkách tě budou bavit. Knížka je psaná velkými písmeny a je skvěle uzpůsobena pro první čtení. Pohádky si ale oblíbíš i před spaním. Krásné ilustrace oživí příběhy, které budou bavit i ty nejmenší čtenáře. - Rozměr: 29,5 x 23,5 x 5,5 cm - Doporučený věk 3 - 10 let , Zábavné a poučné čtení pro školáky o tom, jak by se zvířátka měla či neměla chovatDruh sortimentu : Kniha, Bajky o zvířátkách Velká písmena, Jazyk : Čeština, Počet stran : 166

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.