Eckhart Tolle: Ticho promlouvá
Eckhart Tolle: Ticho promlouvá

Eckhart Tolle: Ticho promlouvá

100%
od 263 Kč
Esenci Tolleova poselství je jednoduché pochopit: Když se spojíme s tichem ve svém nitru, překročíme hranice své aktivní mysli a emocí a objevíme hloubku trvalého klidu a spokojenosti. S tímto poselstvím se seznámily miliony lidí na celém světě v Tolleově první knize Moc přítomného okamžiku. V této druhé, dlouho očekávané knize nám Eckhart Tolle vysvětluje esenci svého učení srozumitelným způsobem, který může každý pochopit. Kniha je rozdělena…
304 Kč
304 Kč Do obchodu

Název produktu: Eckhart Tolle: Ticho promlouvá
Minimální cena: 263 Kč
Maximální cena: 327 Kč
Ušetříte až: 64 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 5,00 bodů z 5
5

Esenci Tolleova poselství je jednoduché pochopit: Když se spojíme s tichem ve svém nitru, překročíme hranice své aktivní mysli a emocí a objevíme hloubku trvalého klidu a spokojenosti. S tímto poselstvím se seznámily miliony lidí na celém světě v Tolleově první knize Moc přítomného okamžiku. V této druhé, dlouho očekávané knize nám Eckhart Tolle vysvětluje esenci svého učení srozumitelným způsobem, který může každý pochopit.

Kniha je rozdělena do deseti kapitol, z nichž každá je mozaikou stručně vyjádřených myšlenek, ale pokud je čtete jako celek, mají hluboce transformativní účinek.

Podtitul: Moc přítomného okamžiku Autor: Eckhart Tolle Rok vydání­: 2004 Vazba: Pevná s přebalem matná ISBN: 80-7205-128-8 Počet stran: 126 Rozměry: 215,0 x 148,0 x 15,0 Myšlenky této knihy neříkají "dívej se na nás", ale "dívej se za nás". Protože se zrodily v tichu, mají ohromnou moc - moc dovést vás do stejného ticha, v jakém samy vznikly. Toto ticho je vnitřním klidem, který je esencí vašeho Bytí. Ticho promlouvá - Eckhart Tolle od authora Eckhart Tolle a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

100
100%
5