Dalajlama. Neobyčejný život -- První autorizovaná biografie
Dalajlama. Neobyčejný život -- První autorizovaná biografie

Dalajlama. Neobyčejný život -- První autorizovaná biografie

od 374 Kč
První autorizovaný životopis Tändzina Gjamccha, 14. dalajlamy. První autorizovaný životopis Tändzina Gjamccha, 14. dalajlamy, sepsaný jeho dlouholetým spolupracovníkem, je fascinujícím pohledem na životní příběh jedné z nejvlivnějších světových osobností. Normanova kniha uvádí čtenáře do málo známých a v mnohém překvapivých dějin Tibetu před dalajlamovým narozením, ukazuje bohaté kulturní tradice i zaostalost země. Pozornost je věnována…
Alza.cz
Skladem
383 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Dalajlama. Neobyčejný život -- První autorizovaná biografie
Minimální cena: 374 Kč
Maximální cena: 449 Kč
Ušetříte až: 75 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

První autorizovaný životopis Tändzina Gjamccha, 14. dalajlamy. První autorizovaný životopis Tändzina Gjamccha, 14. dalajlamy, sepsaný jeho dlouholetým spolupracovníkem, je fascinujícím pohledem na životní příběh jedné z nejvlivnějších světových osobností. Normanova kniha uvádí čtenáře do málo známých a v mnohém překvapivých dějin Tibetu před dalajlamovým narozením, ukazuje bohaté kulturní tradice i zaostalost země. Pozornost je věnována předchůdci Tändzina Gjamccha, 13. dalajlamovi, za jehož doby se vyhrotily mnohé problémy, kterým musel čelit jeho nástupce. Kniha vypráví komplikovaný příběh vztahu mladého dalajlamy a čínských komunistů, jeho dramatického útěku ze země, usazení v exilu, vyrovnávání se se záludnostmi světové politiky a mnohaleté obtížné cesty do postavení přední duchovní autority současného světa. Čtivá a dramatická kniha přináší zároveň portrét dalajlamy jako významného myslitele.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.