Conrad Potts, Suzanne Potts: Asertivita
Conrad Potts, Suzanne Potts: Asertivita

Conrad Potts, Suzanne Potts: Asertivita

od 244 Kč
Anotace Není potřeba vyvíjet nátlak, abyste dosáhli toho, co chcete. Existují jednoduché způsoby, jak se prosadit, které vám přináší tato kniha. Poradí vám a na příkladech ukáže, jak jednat asertivně, vybaví vás praktickými nástroji a technikami ke zvládnutí celé řady situací v práci i osobním životě a poradí vám, jak: * získat na pracovišti respekt, který si zasloužíte,  * vyjít s rodinou, přáteli a sousedy a poradit si ve složitých…
Alza.cz
Skladem
249 Kč
Skladem
249 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Conrad Potts, Suzanne Potts: Asertivita
Minimální cena: 244 Kč
Maximální cena: 307 Kč
Ušetříte až: 63 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace Není potřeba vyvíjet nátlak, abyste dosáhli toho, co chcete. Existují jednoduché způsoby, jak se prosadit, které vám přináší tato kniha. Poradí vám a na příkladech ukáže, jak jednat asertivně, vybaví vás praktickými nástroji a technikami ke zvládnutí celé řady situací v práci i osobním životě a poradí vám, jak: * získat na pracovišti respekt, který si zasloužíte,  * vyjít s rodinou, přáteli a sousedy a poradit si ve složitých společenských situacích, * být sebejistí během prezentací a porad, * získat plnohodnotné služby od obchodníků, řemeslníků či na úřadech, * zvládnout nepříjemné chování nebo jednání a vyrovnat se s konflikty, * vyjít se svým nadřízeným a dokázat říci „ne“, * udržet si svoji asertivitu a s ní i kvalitní a vyvážený život. Nenechte se odstrkovat – naučte se, jak se prosadit a vyrovnat se s každou choulostivou situací s důstojností a sebevědomím. JE NA ČASE STÁT SI ZA SVÝM! „Ať už jste doma, v práci, odpočíváte nebo se bavíte, vaše asertivita rozhodne o tom, zda dostanete, co chcete, anebo selžete v naplnění vašich vlastních standardů. Tato kniha vám ukáže, jak být sami sebou a zlepšit svůj život tím, že budete říkat, co je třeba říci.“ David Holdgate generální ředitel společnosti Satellite Information Services „Nalézt správnou dávku asertivity je klíčové, obzvláště pro vaši kariéru – tato kniha je povzbuzujícím a praktickým průvodcem, který vám ukáže, jak toho dosáhnout. Gary Bullard generální ředitel společnosti Logica ve Velké Británii   Z obsahu Obsah O autorech 7 Řekli o knize 8 Poděkování 10 Úvod 11 První část  Co je to asertivita? 15 Tři způsoby chování 18 Rozpoznání tří způsobů chování 24 Shrnutí 31 Strategie výhra-výhra 33 Rámec výher a proher 35 Co je to výhra-výhra? 37 Jak dosáhnout situace výhra-výhra 38 Co je nejčastější překážkou dosažení situace výhra-výhra? 42 Rozdíl mezi situací výhra-výhra a kompromisem 43 Není výhra, není hra 45 Shrnutí 47 Všechno je jen v hlavě 49 Přesvědčení 51 12 kroků k asertivnímu chování 55 Ďábel nebo anděl - promlouvání k sobě samému 61 Máte na výběr 65 Nejhorší možné scénáře 67 Když se situace zhorší - přímo v reálu 76 Shrnutí 79 Asertivní komunikace 81 Nebezpečí smíšených signálů 84 Dvě úrovně komunikace 85 Nepřímá komunikace 91 Důvěra a souznění 95 Asertivní naslouchání 99 Chování je chytlavé 105 Úrovně asertivních možností 105 Druhá část  Příběh ze života 114 Probuzení 115 Vžijte se do druhých. Co si asi myslí? 115 Řešte problémy, dokud jsou malé 115 Možnosti 115 Akce 116 Čas volby 116 A nyní začněte! 116 Získejte zasloužený respekt v práci 117 Získejte to nejlepší od svých spolupracovníků 129 Zvládání obtížného chování a řešení konfliktů 141 Jak být asertivní během mítinků a prezentací 153 Rodina - kdo by ji chtěl? 165 Přátelé, sousedé a společenské situace 175 Jak dostat služby, které si zasloužíte 187 Zachovejte si svou asertivitu 199 Fontána zdraví 200   O autorovi Conrad a Suzanne Pottsovi pracují jako motivační řečníci, trenéři v oblasti managementu a osobní koučové již

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.