Cartier: Cartier na Pražském hradě
Cartier: Cartier na Pražském hradě

Cartier: Cartier na Pražském hradě

od 397 Kč
Publikace: Cartier na Pražském hradě - Cartier. Katalog k výstavě na Pražském hradě. Sbírka Cartier představovaná prostřednictvm významných výstav po celém světe je souhrnně uvedena v publikaci Cartier na Pražském hradě, která byla vydána u příježitosti stejnojmenné výstavy. Více než 350 mimořádných historických klenotů, výtvorů hodinářského umu a dalších luxusních předmětů, nabízí zvláštní pohled na skvosty díla Cartier - klenotníka králů.…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
397 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Cartier: Cartier na Pražském hradě
Minimální cena: 397 Kč
Maximální cena: 449 Kč
Ušetříte až: 52 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Cartier na Pražském hradě - Cartier. Katalog k výstavě na Pražském hradě. Sbírka Cartier představovaná prostřednictvm významných výstav po celém světe je souhrnně uvedena v publikaci Cartier na Pražském hradě, která byla vydána u příježitosti stejnojmenné výstavy. Více než 350 mimořádných historických klenotů, výtvorů hodinářského umu a dalších luxusních předmětů, nabízí zvláštní pohled na skvosty díla Cartier - klenotníka králů. Představuje zdroje inspirace, podle kterých dům Cartier po 160 let nabídl cestu individuálního stylu, zosobnění i společenské postavení člověka, který vybraný šperk, klenot nebo doplněk nosí. Publikace: Cartier na Pražském hradě - Cartier. Sbírka Cartier, která je pravidelně představována prostřednictvím výstav v prestižních, mezinárodně uznávaných muzeích, odráží vývoj Cartierovy umělecké a stylistické tvorby. Výstava Cartier na Pražském hradě představuje přes 350 mimořádných historických klenotů a dalších luxusních předmětů, nabízí zvláštní pohled na skvosty klenotníka králů a seznamuje návštěvníky se zdroji inspirace, které vedly k vytvoření uměleckých děl.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.