C.H.BECK Spotřebitelé a marketing
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Autor : Jan Koudelka, Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu. Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN. Druh sortimentu : Kniha, Spotřebitelé a marketing, Jazyk : Čeština, Počet stran : 384
Recenze
Podobné Učebnice/Odborná literatura
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura INFOA