Bílá kniha - Ramtha
Bílá kniha - Ramtha

Bílá kniha - Ramtha

od 385 Kč
Bílá kniha - Ramtha Lidská bída spočívá ve ztrátě paměti, zapomnění a neznalosti vlastního původu a smyslu. Lidské bytosti se odcizily vlastnímu pravému „já“, tedy Bohu, jenž žije uvnitř nás a je námi. Zapomněli jsme na vlastní tvořivou podstatu a namísto toho hledáme pomoc a smysl a modlíme se za vykoupení k božskému zdroji, jejž si představujeme mimo sebe samé. Tím lidstvo popírá vlastní božskost a blokuje si jakoukoli šanci na vysvobození…
Alza.cz
Skladem
466 Kč
Skladem
466 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Bílá kniha - Ramtha
Minimální cena: 385 Kč
Maximální cena: 629 Kč
Ušetříte až: 244 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Bílá kniha - Ramtha Lidská bída spočívá ve ztrátě paměti, zapomnění a neznalosti vlastního původu a smyslu. Lidské bytosti se odcizily vlastnímu pravému „já“, tedy Bohu, jenž žije uvnitř nás a je námi. Zapomněli jsme na vlastní tvořivou podstatu a namísto toho hledáme pomoc a smysl a modlíme se za vykoupení k božskému zdroji, jejž si představujeme mimo sebe samé. Tím lidstvo popírá vlastní božskost a blokuje si jakoukoli šanci na vysvobození ze současné situace. „Otec vás nikdy nesoudil, v tomto ani kterémkoli jiném okamžiku, ve kterém jste žili. Byl vámi a současně i platformou života, na níž jste projevovali vlastní božské a cílevědomé já. Dal vám jedinečnost vašeho vlastního ega a svobodu vůle, abyste se mohli stát, čímkoli si stát přejete, a mohli vnímat život, kterým je on, jakkoli si tento život zvolíte vnímat.“ „Nikdy jste si nevšimli, jak překrásní jste, neboť jste na sebe nikdy skutečně nepohlédli. Nikdy jste se nepodívali na to, kým jste a čím jste. Chcete spatřit, jak vypadá Bůh? Jděte a pohlédněte do zrcadla. Díváte se mu přímo do obličeje…“ — Ramtha Počet stránek: 256 Vazba: brožovaná ISBN: 978-80-907565-9-5                                            

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.