Beal Rando 8mm Golden Dry Pink 30m
Beal Rando 8mm Golden Dry Pink 30m
Zpět na produkt
Beal Rando 8mm Golden Dry Pink 30m
Beal Rando 8mm Golden Dry Pink 30m
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Beal Rando 8mm Golden Dry Pink 30m

Lehké a tenké dvojité lano o tloušťce 8mm. Certifikaci má pouze jako dvojité lano. Při použití jednoho pramene je zakázané jej používat ke sportovnímu lezení a horolezectví. Dvojče je určené především pro vysokohorskou a ledovcovou turistiku či lyžování. Dostupné je v délkách 20, 30 a 48m; přičemž lano má značky po 12m pro usnadnění navazování či umístění brzdících uzlů. Lano je v provedení Classic bez impregnace nebo s ošetřením Dry Cover i…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Beal Rando 8mm Golden Dry Pink 30m
Výrobce: Beal
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Lehké a tenké dvojité lano o tloušťce 8mm. Certifikaci má pouze jako dvojité lano. Při použití jednoho pramene je zakázané jej používat ke sportovnímu lezení a horolezectví. Dvojče je určené především pro vysokohorskou a ledovcovou turistiku či lyžování. Dostupné je v délkách 20, 30 a 48m; přičemž lano má značky po 12m pro usnadnění navazování či umístění brzdících uzlů. Lano je v provedení Classic bez impregnace nebo s ošetřením Dry Cover i Golden Dry. Certifikace jako dvojité lano Nízká hmotnost Varianta Classic je bez impregnace Vhodné pro turistiku i ledovcovou túru (classic / Golden Dry) Tabulka parametrů (bez úpravy či úprava Dry Cover i Golden Dry):   Dvojité lano Certifikace EN 892 Rázová síla (UIAA laboratoř) 7,6 - 7,9 kN Rázová síla (garantovaná výrobcem) 8,5 kN Počet pádů (UIAA laboratoř) 12 Počet pádů (garantováno výrobcem) 12 Dynamika při prvním pádu 36 % Statické prodloužení (80kg) 8,0 % Počet cívek při pletení 32 Hmotnost / metr 36 g Pád přes ostrou hranu -

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.