Bärenreiter Praha Oplištilová Iva, Hančilová Zuzana | Klavihrátky - cestování s klavírem - pracovní sešit 2 | -noty

od 240 Kč
V tomto sešitě se autorky zaměřují na pochopení většiny teorie a poznatky z oblasti malých hudebních forem. Úspěšná série čtyř pracovních sešitů pro mladé klavíristy je moderním, nápaditým a promyšleným učebním materiálem, sledujícím současné trendy ve světovém vývoji metodiky. Snaha rozvíjet hudebnost dítěte jako celek, začlenit hudebně teoretické poznatky do výuky hry na nástroj a vyvážit racionální a emocionální složku hudebního vzdělávání –…
Muziker.cz
Za dopravu 119 Kč Skladem
290 Kč
Za dopravu 119 Kč Skladem
290 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Název produktu: Bärenreiter Praha Oplištilová Iva, Hančilová Zuzana | Klavihrátky - cestování s klavírem - pracovní sešit 2 | -noty
Minimální cena: 240 Kč
Maximální cena: 290 Kč
Ušetříte až: 50 Kč
0

V tomto sešitě se autorky zaměřují na pochopení většiny teorie a poznatky z oblasti malých hudebních forem. Úspěšná série čtyř pracovních sešitů pro mladé klavíristy je moderním, nápaditým a promyšleným učebním materiálem, sledujícím současné trendy ve světovém vývoji metodiky. Snaha rozvíjet hudebnost dítěte jako celek, začlenit hudebně teoretické poznatky do výuky hry na nástroj a vyvážit racionální a emocionální složku hudebního vzdělávání – to vše jsou hlavní jmenovatele Klavihrátek. Systematicky utříděné sborníky podnětů a nápadů k hodinám hry na klavír využije každý pedagog podle svých potřeb a individuálních možností dítěte. Hudební teorie se učí přímo u klavíru, s tužkou v ruce a ve spojení s praktickým použitím daného problému. Nápaditá kreslená cvičení dětem přiblíží tónový prostor a souvislosti v něm. Hravou, názornou a lehce srozumitelnou formu učení ocení i rodiče-nehudebníci. Co je přínosem klavírních pracovních sešitů? * představují moderní program výuky hry na klavír v nenásilném spojení s hudební teorií * při výuce hudební nauky je lze využít jako doplňující program * učí děti osvojit si pojmy cestou prožitku a vlastního vyjádření, zohledňují jejich osobní předpoklady * obsahují systematickou řadu zábavných testů, kvízů, doplňovaček a křížovek * pracovní listy jsou připraveny přímo k vyplnění, práce s nimi zabere 5 minut v hodině * součástí sešitů jsou metodické pokyny k probíraným tématům * jsou výsledkem dlouholeté praxe fundovaných autorek, syntézou osvědčených postupů * zaujmou prvotřídní grafickou úpravou s množstvím nápaditých barevných ilustrací Pracovní sešit 2 navazuje na Pracovní sešit 1. Podle našich zkušeností zabere jeho probrání jeden a půl až dva roky - na ZUŠ přibližně 2. a část 3. ročníku. Je obsažnější než předchozí díly Klavihrátek, protože v tomto období děti potřebují, i když jen v jednodušší formě, pochopit základy většiny oblastí teorie. Zaměřujeme se na základní poznatky z oblasti akordů a stupnic, dále prohlubujeme znalost intervalů, not, rytmu, tonálního cítění a malých forem. Se stoupající hudební úrovní žáka je třeba stále více vycházet z jeho individuálních schopností, z jeho způsobu prožívání hudby a uvažování - to se týká jak výuky hry na nástroj, tak práce s Klavihrátkami. Proto jsme se rozhodly v tomto dílu, na rozdíl od sešitů předešlých, řadit strany podle oblastí. Pro rychlou orientaci jsou oblasti odlišeny barevnými růžky a písmenem. Uvnitř jednotlivých oblastí doporučujeme již daný pořádek stran dodržet. Oblasti tedy probíráme s žákem paralelně! Než se se sešitem blíže seznámíte, můžete postupovat podle navrženého chronologického sledu stran, který značíme v obsahu šedými čísly. Pro jednoduchost najdete i na každém listu dole šedé číslo následující strany, ke které se máte podle navrženého sledu přesunout. Ovšem nejvýhodnější je reagovat na konkrétní potřeby konkrétního žáka, avšak při zachování posloupnosti stran v dané oblasti. Stručný popis: Noty pro klavír / Noty na klavírKlavihrátky -

0
0%
5