Antonín Sochor: Logika pro všechny ochotné myslet
Antonín Sochor: Logika pro všechny ochotné myslet

Antonín Sochor: Logika pro všechny ochotné myslet

od 333 Kč
Zájemcům o logiku, ať už z řad studentů vyšších ročníků gymnázií, či širšíveřejnosti, je určena publikace přibližující základy logiky v její moderní podobě. Od logických hádanek a sylogismů směřuje systematicky k bližšímu seznámení s logikou jako vědním oborem. Zejména studenti gymnázií uvažující o vysokoškolském studiu matematického zaměření se zde mohou setkat nejen s výrokovou a predikátovou logikou, ale také se zkoumáním vlastností…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
333 Kč
Za dopravu 89 Kč Skladem
333 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Antonín Sochor: Logika pro všechny ochotné myslet
Minimální cena: 333 Kč
Maximální cena: 333 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Zájemcům o logiku, ať už z řad studentů vyšších ročníků gymnázií, či širšíveřejnosti, je určena publikace přibližující základy logiky v její moderní podobě. Od logických hádanek a sylogismů směřuje systematicky k bližšímu seznámení s logikou jako vědním oborem. Zejména studenti gymnázií uvažující o vysokoškolském studiu matematického zaměření se zde mohou setkat nejen s výrokovou a predikátovou logikou, ale také se zkoumáním vlastností axiomatických teorií či rozborem Gödelových vět o neúplnosti. Přední český matematik RNDr. Antonín Sochor, DrSc., se zabýval matematickou logikou a teorií množin, později spolupracoval na rozvoji Vopěnkovy alternativní teorie množin a souvisejících otázek z tzv. nestandardní analýzy. Jeho monografie Klasická matematická logika (2001) a Metamatematika teorií množin (2006) patří u nás k základům moderní univerzitní výuky matematické logiky. Z úvodu Logika pro všechny ochotné myslet - Antonín Sochor od authora Antonín Sochor a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.