od 289 Kč
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
289 Kč Do eshopu

Název produktu: Anag Kvantová kniha odpovědí: Jak kvantová věda vysvětluje lásku, smrt a smysl života

Publikace: Kvantová kniha odpovědí - Jak kvantová věda vysvětluje lásku, smrt a smysl života - Amit Goswami. Základním předpokladem autora je, že kvantová fyzika není jen budoucností vědy, je také klíčem k porozumění vědomí, životu, smrti, Bohu, psychologii a smyslu života. Odpovědi na veškeré otázky podává kvantová teorie. Kvantová fyzika je protijedem k morální sterilitě a mechanistickému přístupu vědeckého materialismu a je nejlepším a nejčistším způsobem k pochopení našemu vesmíru. Stručně řečeno, kvantová teorie skutečně je teorií všeho. Doktor Goswami, jeho přátelé a kolegové zde v sedmnácti kapitolách diskutují mimo jiné o tom, jak kvantová fyzika ovlivňuje porozumění: - zenu, - myšlenkám, pocitům a intuicím, - snům, - karmě, smrti a reinkarnaci, - boží vůli, evoluci a záměru, - významu snů, - zduchovnění ekonomiky a obchodu, zduchovnění politiky a vzdělání a společnosti samotné. Tato úžasná nová kniha osloví široké spektrum čtenářů od těch, kteří se zajímají o novou fyziku, až po ty, jež jsou uchváceni duchovními důsledky nejnovějších vědeckých objevů. Publikace: Kvantová kniha odpovědí - Jak kvantová věda vysvětluje lásku, smrt a smysl života - Amit Goswami. Anotace: Kvantová fyzika je protijedem k morální sterilitě a mechanistickému přístupu vědeckého materialismu a je nejlepším a nejčistším způsobem k pochopení našemu vesmíru. Stručně řečeno, kvantová teorie skutečně je teorií všeho. Doktor Goswami, jeho přátelé a kolegové zde v sedmnácti kapitolách diskutují mimo jiné o tom, jak kvantová fyzika ovlivňuje porozumění: zenu, myšlenkám, pocitům a intuicím, snům, karmě, smrti a reinkarnaci, boží vůli, evoluci a záměru, významu snů, zduchovnění ekonomiky a obchodu, zduchovnění politiky a vzdělání a společnosti samotné. Tato úžasná nová kniha osloví široké spektrum čtenářů od těch, kteří se zajímají o novou fyziku, až po ty, jež jsou uchváceni duchovními důsledky nejnovějších vědeckých objevů.