Strategie nákupu

od 490 Kč
Publikace: Strategie nákupu - krok za krokem - Červený;Hanzelková;Keřkovský;Němeček. Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
490 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Strategie nákupu
Minimální cena: 490 Kč
Maximální cena: 490 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Strategie nákupu - krok za krokem - Červený;Hanzelková;Keřkovský;Němeček. Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd. Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie. Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné literatury a rejstřík. Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto problematiku. Publikace: Strategie nákupu - krok za krokem - Červený;Hanzelková;Keřkovský;Němeček.Krásné dřevěné, přírodní kostky pro děti. Dřevo z českých lesů - 25 dílů ve stavebnici. Jedná se o přírodní materiál buk. Kostky jsou ručně zpracované, zdravotně nezávadné. Vyrobeno v České republice. Vyrobeno v chráněné dílně. Rozměry 1ks zabaleného zboží - Výška v cm: 4; Šířka v cm: 22; Délka v cm: 19,50; Váha brutto v kg: 0,84.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.