Alan Fairweather: Jak být motivujícím manažerem
Alan Fairweather: Jak být motivujícím manažerem

Alan Fairweather: Jak být motivujícím manažerem

Jak dosáhnout výsledků rychle a s minime stresu. nezbytný příručka pro manažery a vedoucí týmu.. Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny manažery a vedoucí týmů, kteří chtějí, aby jejich tým byl vysoce motivovaný a výrazně přispíval k výsledkům celé firmy. Dozvíte se, jak vybrat správné lidi a jasně jim sdělit, co od nich očekáváte. Ukáže vám, jak svým lidem správně poskytovat zpětnou vazbu, jak jim věřit, naslouchat a poskytnout jim to,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Alan Fairweather: Jak být motivujícím manažerem
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Jak dosáhnout výsledků rychle a s minime stresu. nezbytný příručka pro manažery a vedoucí týmu.. Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny manažery a vedoucí týmů, kteří chtějí, aby jejich tým byl vysoce motivovaný a výrazně přispíval k výsledkům celé firmy. Dozvíte se, jak vybrat správné lidi a jasně jim sdělit, co od nich očekáváte. Ukáže vám, jak svým lidem správně poskytovat zpětnou vazbu, jak jim věřit, naslouchat a poskytnout jim to, co potřebují. Poradí vám, jak jednat s problémovými členy týmu. Pomůže vám omezit odchody pracovníků, jejich absence a promrhaný čas. Dozvíte se: - jak vybudovat skutečně motivovaný tým - jak vytvořit atmosféru důvěry a důvěřovat i sám sobě - jak efektivně rozdělovat práci - jak poznat a vybrat ty správné lidi - jak flexibilně řešit problémy v týmu - jak dát podřízeným vše, co potřebují - jak jednat s lidmi, aby byli produktivnější - jak ukázat členům týmu, že vám právě na nich záleží Publikace: Jak být motivujícím manažerem - Fairweather Alan. Publikace: Jak být motivujícím manažerem - Fairweather Alan. Autor knihy Alan Fainweather, Vydavatelstvo GRADA

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.