Adyshanti: Pád do milosti
Adyshanti: Pád do milosti

Adyshanti: Pád do milosti

od 147 Kč
Milost - rozporuplné slovo, alespoň v češtině. A přece jde o stav bytí, kterého je nám tolik zapotřebí. Adyshanti, mladý u nás ještě neznámý autor, se zabývá příčinami utrpení, které si ale často způsobujeme sami. A zároveň nabízí návod, jak z toho ven. Jakmile se dokážeme všeho pustit, uvolnit se a spadnout doprostřed přítomného okamžiku, může nás prostoupit svoboda, kterou všichni hledáme. Tato kniha ukazuje způsoby, jak se takovému stavu…
Alza.cz
Skladem
166 Kč
Skladem
166 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Adyshanti: Pád do milosti
Minimální cena: 147 Kč
Maximální cena: 240 Kč
Ušetříte až: 93 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Milost - rozporuplné slovo, alespoň v češtině. A přece jde o stav bytí, kterého je nám tolik zapotřebí. Adyshanti, mladý u nás ještě neznámý autor, se zabývá příčinami utrpení, které si ale často způsobujeme sami. A zároveň nabízí návod, jak z toho ven. Jakmile se dokážeme všeho pustit, uvolnit se a spadnout doprostřed přítomného okamžiku, může nás prostoupit svoboda, kterou všichni hledáme. Tato kniha ukazuje způsoby, jak se takovému stavu bytí otevřít, jak se otevřít milosti a tomu tajemnému světlu, které září během skrytých a tichých okamžiků. Které v nás zažehává jiskru a mění náš způsob vnímání světa. Máme-li se milosti otevřít, musíme se vzdát iluze, že máme svůj život pod kontrolou, přestat se zabývat minulostí a žít budoucností. Poznatky, které Adyashati shromáždil v tété knize, by měly sloužit k přemýšlení a meditaci, pomocí které můžete zjistit, zda máte stejnou osobní zkušenost. Pravdu totiž nenejdeme ve slovech, ale pouze v nás samých.

Podtitul: Cesta k vnitřnímu probuzeníAutor: AdyshantiRok vydání: 2014Vazba: Brožovaná bez přebalu matnáISBN: 978-80-7370-278-6Počet stran: 200Rozměry: 206,0 x 137,0 x 18,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.