Academia Lidé kolem stolu aneb Úvod do mezilidské chemie - Miroslav Raab
Academia Lidé kolem stolu aneb Úvod do mezilidské chemie - Miroslav Raab

Academia Lidé kolem stolu aneb Úvod do mezilidské chemie - Miroslav Raab

od 303 Kč
<p>Knihu tvoří soubor esejů, které volně spojuje téma gastronomie. Autor v nich zkoumá vztahy lidí v různých situacích, zejména u stolu a při společném jídle a pití. Termín „chemie“ přitom chápe v přeneseném a obecném smyslu, jako mezilidskou interakci. Uvádí však také reálné chemické látky, které jako signální chemikálie nebo feromony ovlivňují vzájemné sympatie mezi lidmi, umocňují vztah mezi matkou a dítětem i přitažlivost partnerů. Shrnuje…
Alza.cz
Skladem
324 Kč
Skladem
324 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Academia Lidé kolem stolu aneb Úvod do mezilidské chemie - Miroslav Raab
Výrobce: ACADEMIA
Minimální cena: 303 Kč
Maximální cena: 356 Kč
Ušetříte až: 53 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

<p>Knihu tvoří soubor esejů, které volně spojuje téma gastronomie. Autor v nich zkoumá vztahy lidí v různých situacích, zejména u stolu a při společném jídle a pití. Termín „chemie“ přitom chápe v přeneseném a obecném smyslu, jako mezilidskou interakci. Uvádí však také reálné chemické látky, které jako signální chemikálie nebo feromony ovlivňují vzájemné sympatie mezi lidmi, umocňují vztah mezi matkou a dítětem i přitažlivost partnerů. Shrnuje historii stolu, židle a příboru, původ a význam etikety při stolování. Uvažuje o podstatě osobního prostoru a na konkrétních příkladech ukazuje, jak se projeví při mezilidské komunikaci: při přátelském setkání, na vědeckém sympoziu, na svatbě, v čekárně nebo při jednání u kulatého stolu. Závěrem se zamýšlí nad zasedacím pořádkem apoštolů při poslední večeři.</p>

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.