GEKO Sada stlačováků brzdových pístů, 18 ks
Stlačovák brzdových pístů GEKO G02540 18ks
GEKO Sada pro zatlačení brzdových pístků P+L (18ks)
GEKO Sada pro zatlačení brzdových pístků P+L (18ks)
Stlačovák brzdových pístů GEKO G02540 18ks
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Stlačovák brzdových pístů GEKO G02540 18ks
Stlačovák brzdových pístů GEKO G02540 18ks
GEKO Sada pro zatlačení brzdových pístků P+L (18ks)
GEKO Sada pro zatlačení brzdových pístků P+L (18ks)
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
G02540 Dostupné: 29Ks Značka: GEKO Váha: 2.254Kg Popis: Stlačovák brzdových pístů, sada 18ks GEKO Univerzální sada v plastovém kufru slouží pro montáž/zpětné vracení pístů/třmenů kotoučových brzd. Technická specifikace: počet dílů: 18 použití: umožňuje stlačení i zatočení brzdových pístů na levé i pravé straně auta Obsah sady: 1 x tlačný šroub pravý 1 x tlačný šroub levý 1 x doraz 15 x adaptér kufr Souprava se hodí pro většinu vozidel na trhu: Audi, Fiat, Ford, Fiat, Handa, Jaguar, BMW, Mercedes Benz, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Renault, Volvo, Citroen, Opel, Saab, GM a VW Skřípou nebo drhnou brzdy vozidla při brzdění? Výrazné a pronikavé skřípění, drhnutí brzd v některém z kol vozidla je příčinou opotřebení brzdových destiček, až na kovovou plochu na níž je třecí vrstva upevněna a hrozí rychlé poškození kotouče brzdy nebo brzdového bubnu. Závadu je nutné odstranit ihned a současně uskutečnit kontrolu třecích obložení všech brzd. Třecí obložení vyměňujte vždy na obou brzdách jedné nápravy současně a nahraďte je jen originální díly. Je-li poškozena třecí plocha kotouče nebo bubnu, je nutné součástku dát opravit v odborné dílně přetočením na soustruhu nebo vyměnit za nový originální díl. Zahřívá se vám kolo vozu aniž by jste brzdili? Když je brzdová destička přirezlá k držáku, tak jí obvykle brzdový píst zvládne přitlačit ke kotouči, ale už se nemá jak vrátit zpět. Trvalým mírným přitisknutím se zahřívá a z obložení se vypařuje pojivo - následně se začne drolit. Nejdříve v hranách, pak i v ploše - výsledkem může být odpadnutí obložení od plechu. Zarezlé brzdy můžou mít vliv i na spotřebu paliva vašeho vozu a zhorušují brzdný účinek a brzdnou dráhu vozu. Doporučujeme okamžitou opravu a vyčištění, odstranění rzi nebo výměnu brzdového obložení za nový originální díl. Našlapat brzdy! Po výměně brzd je potřeba před rozjetím vozidla brzdový pedál několikrát sešlápnout! Pokud tak neučíníte může se vám stát že auto nezabrzdí. Je potřeba celý systém aktivovat několikanásobným sešlápnutím brzdového pedálu. Žádný jiný systém auta však v případě selhání neohrožuje posádku víc než brzdy - proto bychom k nim měli vždy přistupovat maximálně zodpovědně.
Recenze
Mohlo by vás také zajímat
Brzdové destičky a čelisti Geko Nejlevnější brzdové destičky a čelisti Levné brzdové destičky a čelisti Vše od GekoPodobné Brzdové destičky a čelisti
Nejoblíbenější výrobci
- Brzdové destičky a čelisti TRW
- Brzdové destičky a čelisti Bosch
- Brzdové destičky a čelisti BREMBO
- Brzdové destičky a čelisti ATE
- Brzdové destičky a čelisti A.B.S.
- Brzdové destičky a čelisti DELPHI
- Brzdové destičky a čelisti Zimmermann
- Brzdové destičky a čelisti Valeo
- Brzdové destičky a čelisti MEYLE
- Brzdové destičky a čelisti Febi Bilstein
- Brzdové destičky a čelisti Ashika
- Brzdové destičky a čelisti MAX GEAR
- Brzdové destičky a čelisti Blue Print
- Brzdové destičky a čelisti EBC