Zodpovědná výuka Já mám, kdo má? Hodiny

Zodpovědná výuka Já mám, kdo má? Hodiny

od 265 Kč
Komu je hra určena?   Hru využijí děti v předškolním vzdělávání a také v 1. a 2. ročníku. Produkt obsahuje: 2×23 hracích karet pravidla + nápady k dalšímu využití   Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu.  Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce…
Agátin svět
Za dopravu 109 Kč Skladem
265 Kč
Za dopravu 109 Kč Skladem
265 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Zodpovědná výuka Já mám, kdo má? Hodiny
Minimální cena: 265 Kč
Maximální cena: 385 Kč
Ušetříte až: 120 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Komu je hra určena?   Hru využijí děti v předškolním vzdělávání a také v 1. a 2. ročníku. Produkt obsahuje: 2×23 hracích karet pravidla + nápady k dalšímu využití   Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu.  Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců.  Co se děti naučí: číst analogový a digitální čas Uvnitř máte přehledný manuál s nápady na co nejpestřejší využití hry. Karty jsou akorát velké, aby se dětem pohodlně držely a aby se z nich dalo i dobře číst. Kódované řazení jednotlivých karet poskytuje možnost vlastní kontroly. Základní pravidla:   Všechny karty rozdejte mezi děti. Ty si je rozloží pohodlně před sebe. Nevadí, když je hráči navzájem vidí. Na každé kartě nahoře má hráč obrázek ručičkových hodin s časem (Já mám) a ve spodní části je pak čas slovem nebo digitálně (Kdo má?). Začíná ten, kdo dostal kartičku s úvodním textem „První karta“. Zeptá se: „Kdo má 15:30?“ jak je uve- deno ve spodní části karty. Na dotaz reaguje hráč, jehož ručičky na hodinách ukazují půl čtvrté, a položí otázku ze spodní části karty (v tomo případě: „Kdo má 0:45?”) Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu.  Aktivity pro jednoho hráče: ze všech karet vytvoří řetěz (obrázek hodin a digitálně nebo textem zapsaný čas) několik vylosovaných karet seřadí podle času od rána do večera vybere několik karet a popíše svůj denní režim v tuto dobu vymyslí slovní úlohu, jejímž výsledkem bude čas na kartě   Aktivity pro skupinu: Elektřina. Skupinu rozdělíme na poloviny a děti si sednou do dvou řad zády k sobě. V řadě se drží za ruce. Hrajeme s obrázkem v horní části karty. Učitel postupně ukazuje pouze prvním v řadě karty a říká digitální čas. Ukáže např. obrázek s hodinami, na kterých je tři čtvrtě na osm a říká: „19:30.” Pak kartu položí na stůl a vezme další. Ostatní hráči pečlivě poslouchají. Ve chvíli, kdy čas pojmenuje správně, musí hráč stisknout sousedovu ruku. Stisk dojde až na konec řady a poslední se přihlásí, že k němu elektřina došla. Dojde ke stolu najít správnou kartu. Sedne si pak na začátek řady. Bingo. Na stůl rozložíme 15 karet obrázkem nahoru. Hraje- me s analogovým časem. Každý dostane prázdnou kartu pro hru bingo (3×3), do které si opíše 9 různých časů dle vlastního výběru z karet rozložených na stole (zapíše však digitálně). Hrajeme s obrázky z horní části karet. Karty se otočí obrázky dolů a při- jde na řadu losování. Učitel obrázky nepojmenovává, ale ukazuje. Děti škrtají postupně příslušné digitál- ní časy na svých kartách. Vítězí ten, kdo má první vyplněný sloupec, řadu nebo úhlopříčku. Domečky. Hrajeme s obrázky hodin v horní části karty. Karty s konkrétními charakteristikami (např. s digitální- mi intervaly 14–17, 18–21...) rozmístíme po prostoru. Každý má jednu či více hracích karet a hledá jejich domeček podle analogového času na své kartě. Cvičíme. Vybereme, podle kterého zadání z karty budeme hrát (text, digi

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.