Zesilovač Alcad CA-215
Zesilovač Alcad CA-215

TOP 48
Zesilovač Alcad CA-215

od 819 Kč
  Koukejte na televizní vysílání bez kostičkování nebo celých výpadků v obraze. Domovní zesilovač dokáže vaše potíže s nedostatečným příjmem vyřešit. Je navržen pro zapojení antény, a zesílení jejího signálu do 2 výstupů. Již tedy nepotřebujete další rozbočovač pro připojení 2 televizorů / tunerů, takže intenzita signálu již nebude tolik klesat, jako kdybyste zařadili do řetězce další prvek. Klíčové vlastnosti Domovní zesilovač pro 1. až 69,…
Alza.cz
Skladem
819 Kč
Skladem
819 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Zesilovač Alcad CA-215
Výrobce: Alcad
Minimální cena: 819 Kč
Maximální cena: 819 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

  Koukejte na televizní vysílání bez kostičkování nebo celých výpadků v obraze. Domovní zesilovač dokáže vaše potíže s nedostatečným příjmem vyřešit. Je navržen pro zapojení antény, a zesílení jejího signálu do 2 výstupů. Již tedy nepotřebujete další rozbočovač pro připojení 2 televizorů / tunerů, takže intenzita signálu již nebude tolik klesat, jako kdybyste zařadili do řetězce další prvek. Klíčové vlastnosti Domovní zesilovač pro 1. až 69, kanál Pro více TV přijímačů (dva rovnocenné výstupy) Vlastní síťový zdroj Možnost přepnutí napájení pro předzesilovač (12 V) Parametry a specifikace: Počet vstupů / výstupů: 1 / 2 Max. výstupní úroveň (DIN45004B): 2× 102 dBµV Max. výstupní úroveň (IMD3 -66 dB): 2× 99 dBµV Max. výstupní úroveň (IMD2 -60 dB): 2× 86 dBµV Tlumení odrazu na vstupu: >10 dB Napájení předzesilovače: 12 V / 55 mA Konektory: F Stupeň krytí: IP20 Vstupy: VHF: 40 - 400 MHz UHF: 470 - 862 MHz Zesílení: VHF: 24 ± 1,0 dB UHF: 25 ± 1,5 dB Zvlnění v pásmu: VHF: ± 1,2 dB UHF: ± 1,5 dB Regulace zesílení: VHF: 16 dB UHF: 12 dB Šumové číslo: VHF: 4,5 dB UHF: 3 dB Hmotnost: 440 g Napájení: 230 V ± 10 % , 50 / 60 Hz, 7 VA Pracovní teplota: -5 až +60 °C

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.