Zbyněk Siegel: Jak hledat a najít zaměstnání - rady a tipy pro uchazeče
Zbyněk Siegel: Jak hledat a najít zaměstnání - rady a tipy pro uchazeče

Zbyněk Siegel: Jak hledat a najít zaměstnání - rady a tipy pro uchazeče

od 107 Kč
ANOTACE: V již třetím vydání knihy JAK HLEDAT A NAJÍT ZAMĚSTNÁNÍ – Rady a tipy pro uchazeče z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak a kde získat informace o pracovních místech; - jak zaměstnavatele správně oslovit; - jak sestavit atraktivní životopis a motivační dopis a jaké „triky" je možné s úspěchem použít; - jak se vyhnout častým chybám; - jak se připravit na přijímací pohovor a úspěšně jej zvládnout; - jak s jistotou reagovat na obtížné…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
107 Kč
Doprava zdarma Skladem
107 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Zbyněk Siegel: Jak hledat a najít zaměstnání - rady a tipy pro uchazeče
Minimální cena: 107 Kč
Maximální cena: 107 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

ANOTACE: V již třetím vydání knihy JAK HLEDAT A NAJÍT ZAMĚSTNÁNÍ – Rady a tipy pro uchazeče z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak a kde získat informace o pracovních místech; - jak zaměstnavatele správně oslovit; - jak sestavit atraktivní životopis a motivační dopis a jaké „triky" je možné s úspěchem použít; - jak se vyhnout častým chybám; - jak se připravit na přijímací pohovor a úspěšně jej zvládnout; - jak s jistotou reagovat na obtížné a záludné otázky; - jak překonat pesimismus a neztratit motivaci; - jak se postavit k případnému neúspěchu a získat chuť pro další hledání práce; - speciální rady pro absolventy, mladé bezdětné ženy, ženy s malými dětmi, uchazeče vyššího věku nebo dlouhodobě nezaměstnané. Zkušený odborník se v novém vydání zaměřuje na hledání práce v současných obtížných podmínkách, kdy je potřeba si uvědomit, že vše záleží na uchazeči a nikom jiném. OBSAH: Obsah O autorovi 5 Úvod 6 1. kapitola Jaké máme šance? 8 Nezaměstnanost objektivně 9 Úřad práce versus uchazeč 10 Problematika znevýhodněných skupin 12 Plánování a finance 13 Význam přípravy 14 Profesní orientace 16 "Jakákoliv práce" 18 Základní postoj na trhu práce 19 Získávání informací 21 2. kapitola Životopis 23 Z pohledu zaměstnavatele 25 Analýza pracovní náplně volného pracovního místa 26 Základní body životopisu 27 Osobní údaje 27 Vzdělání (naše kvalifikace) 28 Další kvalifikace 30 Jazykové znalosti 32 Pracovní zkušenosti 33 Pár "triků" v životopisu 35 Charakteristika pracovní náplně 40 Pracovní zkušenosti čerstvých absolventů škol 41 Další znalosti 42 Řidičský průkaz 42 Zdravotní stav 43 Rejstřík trestů 43 Reference od bývalých zaměstnavatelů 43 "Osobní profil" 44 Zkratky 44 Seřazení údajů v životopisu 44 Výhody životopisu 46 Příklady důsledně zpracovaných životopisů 46 Fotografie 59 3. kapitola Oslovení zaměstnavatele 60 Posuzování pracovních inzerátů - požadavky 61 Z pohledu zaměstnavatele 62 Oslovení zaměstnavatele 63 Písemné oslovení zaměstnavatele 65 Telefonické oslovení zaměstnavatele 70 Osobní oslovení zaměstnavatele - vlastní iniciativa 72 Personální agentury 74 Pracovní portály a agenti 75 4. kapitola Osobní pohovor 76 Otázky při osobním pohovoru 79 Máte děti? 80 Několik otázek, které činí uchazečům o zaměstnání největší potíže 83 Potvrzení termínu osobního pohovoru 87 Den před pohovorem 89 V den osobního pohovoru 90 Hodnocení pohovoru 92 5. kapitola Neúspěch - součást hledání zaměstnání 96 Co můžeme očekávat od jednotlivých kroků - důvody neúspěchu 97 Kde a jakým způsobem hledat skutečné důvody neúspěchu 99 Evidence jednotlivých kroků 101 Kdy pracovní nabídku přijmout a kdy ji odmítnout 103 Desatero pro motivaci 107 Nejčastější chyby, kterých se uchazeči o zaměstnání dopouštějí 108 AUTOR: Zbyněk Siegel (*1971) V roce 1997 založil soukromou personální agenturu a od té doby se zabývá problematikou uchazečů při hledání zaměstnání. Působí jako poradce, lektor a kouč v oblasti personalistiky, trhu práce a vzdělávání. Vytvořil systém poradenských služeb a p

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.