Yves Saint Laurent Opium 2009 30 ml parfemovaná voda
Yves Saint Laurent Opium 2009 30 ml parfemovaná voda

Yves Saint Laurent Opium 2009 30 ml parfemovaná voda

od 1 349 Kč
Vůně byla uvedena na trh v roce 1977 Vůně, která vzbudila obrovský rozruch nejen díky svému jménu. Opium symbolizuje fascinaci Yves Saint Laurent orientem a jeho jedinečný smysl porozumět skrytým ženským emocím a tajným vášním. Byla vyhodnocena nejlepší vůní roku 1979. Tento slavný parfém byl zařazen do síně slávy v roce 1993. V roce 2009 byla vůně přebalena do nového flakonu. Tento slavný parfém se stal víceméně synonymem pro výraz „orientální…
Notino.cz
Za dopravu 69 Kč Skladem
1 531 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Yves Saint Laurent Opium 2009 30 ml parfemovaná voda
Výrobce: YVES SAINT LAURENT
Minimální cena: 1 349 Kč
Maximální cena: 2 860 Kč
Ušetříte až: 1 511 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Určení:
Objem: 139 ml
Tester:
Ne

Popis produktu

Vůně byla uvedena na trh v roce 1977 Vůně, která vzbudila obrovský rozruch nejen díky svému jménu. Opium symbolizuje fascinaci Yves Saint Laurent orientem a jeho jedinečný smysl porozumět skrytým ženským emocím a tajným vášním. Byla vyhodnocena nejlepší vůní roku 1979. Tento slavný parfém byl zařazen do síně slávy v roce 1993. V roce 2009 byla vůně přebalena do nového flakonu. Tento slavný parfém se stal víceméně synonymem pro výraz „orientální vůně“. Je na trhu od roku 1977 a to, že je mimořádně oblíbený, dokládá fakt, že se v roce 2009 dočkal nové edice a nového designu falkonu, jehož autorem je kreativní ředitel značky YSL. Opium je opravdu silná, kořeněná orientální vůně, hlavními složkami edice z roku 2009 jsou bergamot, jasmín, mandarinka a myrha. Tato vůně opravdu není na denní nošení, takže pokud se pro ni rozhodnete, tak ji noste během dlouhých zimních večerů. Opium není známý jen pro svou vůní orientu, ale také skandálem, který vyvolal jeho název. V USA byla dokonce čínskými Američany založena koalice, která požadovala změnu názvu a veřejnou omluvu od Yvese Saint Laurenta za to, že použil pro parfém název drogy, která zničila v Číně mnoho životů. Ale jak to tak bývá, tato iniciativa naopak byla výborným marketingovým nástrojem, neboť jak víme, skandál prodává a Opium se brzy stal nejprodávanějším parfémem. Složení vůně: Hlava: konvalinka, bergamot, mandarinka Srdce: bergamot, mandarinka jasmín, myrha, karafiát Základ: pačuli, opoponax, vanilka, jantar Yves Saint Laurent Opium parfémovaná voda pro ženy 30 ml Yves Saint Laurent Opium EdP 30 ml dámská parfémová voda

Slavný a známý parfém Yves Saint Laurent Opium se v roce 2009 dočkal nové edice, pro kterou byl navržen i nový design flakónu. Tato vůně je na trhu již od roku 1977 a patří mezi celosvětově nejznámější a nejoblíbenější vůně. Je to výrazný a silný parfém, který je vhodný spíše na večerní významné události a zimní období roku. Je obrazem dominantních žen, jež ho milují a nedokážou mu odolat. A žádný muž na oplátku není schopný odolat ženě, která voní opiem. Žena, jež jednou okusí tuto vůni, si ji zamiluje natolik, že je pro její získání schopna učinit cokoliv. Yves Saint Laurent touto vůní napsal příběh plný dobrodružství, odehrávající se v orientální zemi. Děj je složen ze šťavnaté mandarinky, bergamotu, jasmínu a myrhy. Po tom, co si nanesete Opium, se stanete hlavní postavou zajímavého příběhu vašeho života, vždy dokonalou, smyslnou a jedinečnou.

Legendární vůně Opium pro ženy, které zbožňují Yvese Saint Laurenta. Luxusní Opium je ztělesněná svůdnost, okázalá, provokativní a čarovná vůně. Zanechejte za sebou jedinečnou, fascinující stopu. Opium nabízí jízdenku do symbolického a záhadného místa, daleko od všedního života. Vydejte se na cestu do světa fantazie. Opium je velmi výrazná orientální vůně. Základ má sladší, ambrově vanilkový. Opium se hodí spíš pro slavnostní příležitosti, než pro každodenní nošení. V roce 1979 se tento parfém od Yves Saint Laurent stal nejle

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.