Yamaha HS8 SG
Yamaha HS8 SG

Yamaha HS8 SG

od 7 220 Kč
Aktivní dvoupásmový studiový monitor pro blízký poslech s výkonem 120 Watt. Řada HS navazuje na úspěch legendárních a celosvětově uznávaných monitorů NS10. Využívá Bi-amp technologii s napájením každého pásma zvlášť a plným magnetickým stíněním. Repro: LF 8 ", 75W, 1" Tweeter 45W. Dělící frekvence: 2 kHz. Vestavěný bass reflex. Vstupy: 1x symetrický XLR, 1x 6,3 symetrický jack. Rozměry 250 x 390 x 334 mm, Hmotnost 10,2 kg. Cena platí za jeden…
Music-city.cz
Doprava zdarma 30 dní
7 220 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Yamaha HS8 SG
Výrobce: YAMAHA
Minimální cena: 7 220 Kč
Maximální cena: 7 220 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Aktivní dvoupásmový studiový monitor pro blízký poslech s výkonem 120 Watt. Řada HS navazuje na úspěch legendárních a celosvětově uznávaných monitorů NS10. Využívá Bi-amp technologii s napájením každého pásma zvlášť a plným magnetickým stíněním. Repro: LF 8 ", 75W, 1" Tweeter 45W. Dělící frekvence: 2 kHz. Vestavěný bass reflex. Vstupy: 1x symetrický XLR, 1x 6,3 symetrický jack. Rozměry 250 x 390 x 334 mm, Hmotnost 10,2 kg. Cena platí za jeden kus. Barva: Šedá Země původu: Indonésie Napájení: 240V Frekvenční rozsah: 38 Hz - 30 kHz Výkon: 120 W Výkon (Watt): 120.0 Výškový reproduktor: 1" Typ: 2-pásmová Barva podle výrobce: Gray ( Variant ) Basový reproduktor: 8" Typ LF reproduktoru: Kónus Typ HF reproduktoru: Dome Koncový zesilovač pro basový reproduktor: 75W : 45W Počet v balení (ks): 1 Konfigurace zesílení: Bi-amp Basový reflexní port: Ano Dělící frekvence (kHz): 2.0 Vstupy: XLR Vstupy: Jack 6,3 mm TRS Šířka (cm): 25.0 Hloubka (cm): 33.4 Výška (cm): 39.0 Hmotnost: 10,2 kg Zabudovaný zesilovač: Ano Balení obsahuje: Napájecí kabel Balení obsahuje: Manuál Ovládání: Hlasitost Ovládání: High Trim Ovládání: Room EQ: Ano Nabízená konfigurace: Standardní nabídka

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.