Wolters Kluwer Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání - Hana Sedláčková
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání - Zora Syslová, Hana Sedláčková, Lucie Štěpánková
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání - Hana Sedláčková
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání - Zora Syslová;Hana Sedláčková;Lucie Štěpánková. Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obory spojené s předškolní pedagogikou. Autorky přistupují k textu se snahou pomoci čtenáři pochopit smysl, účel a proces hodnocení pokroků dětí a ukázat, jak provádět diagnostické procesy s cílem naučit se odhalovat silné stránky dítěte a vycházet z nich při rozvoji jeho osobnosti. K problematice hodnocení výsledků přistupují z jiného úhlu pohledu než ostatní autoři známých publikací. Poznatky z vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a podporou rozvoje kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Na konkrétních příkladech z praxe dokládají teoretická tvrzení. Příklady slouží rovněž jako doklady již existujících pozitiv v práci mateřských škol a také jako ukázky diagnostických chyb, kterých se dopouštějí. Publikace: Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání - Zora Syslová;Hana Sedláčková;Lucie Štěpánková. Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání Jaký má hodnocení smysl? Jak by měl proces hodnocení a diagnostiky vypadat či jak odhalovat silné stránky dítěte? Rámcové vzdělávací programy přinesly mnoho změn a mimo jiné pověřily pedagogy mateřských škol nelehkým úkolem – hodnocením pokroků dětí. Autorky knihy pomáhají čtenáři (zejména učiteli, řediteli mateřské školy či studentovi předškolní pedagogiky) pochopit základní principy hodnocení. Svá tvrzení dokládají na názorných příkladech a poukazují jak na pozitiva práce v mateřských školách, tak na diagnostické chyby. Poznatky vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a s rozvojem kompetencí, které taktéž stanovuje příslušný rámcový vzdělávací program. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Společenské vědy | Pedagogika od Wolters Kluwer naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz! Téma této publikace reaguje na jednu z nevýraznějších změn, kterou vnesl do českých mateřských škol Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, a tou je důraz na hodnocení. Jedná se o změnu, která si vyžaduje neustálou pozornost a podporu pro její kvalifikovanou a úspěšnou realizaci.