WELL MRD-308DS
WELL MRD-308DS

WELL MRD-308DS

Oblíbená náhlavní souprava s jednosměrným otočným mikrofonem za atraktivní cenu. Elegantní design Výborná kvalita zvuku Ultralehká Vhodná pro menší prostory Oblíbený základní model řady WELL Mairdi za atraktivní cenu. Kvalitní náhlavní souprava vhodná pro menší prostory, ideální pro administrativní pracovníky, SOHO. Souprava má kvalitní jednosměrný mikrofon, pohodlné polstrování a nastavitelný hlavový most, maximálně se tak přizpůsobí potřebám…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: WELL MRD-308DS
Výrobce: WELL
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Oblíbená náhlavní souprava s jednosměrným otočným mikrofonem za atraktivní cenu. Elegantní design Výborná kvalita zvuku Ultralehká Vhodná pro menší prostory Oblíbený základní model řady WELL Mairdi za atraktivní cenu. Kvalitní náhlavní souprava vhodná pro menší prostory, ideální pro administrativní pracovníky, SOHO. Souprava má kvalitní jednosměrný mikrofon, pohodlné polstrování a nastavitelný hlavový most, maximálně se tak přizpůsobí potřebám uživatele. QD (Quick Disconnect) konektor spolu s širokým výběrem redukcí umožňuje propojení s téměř všemi značkami telefonů. POZOR - redukce není součástí balení! S výběrem vhodné redukce Vám rádi pomohou naši obchodníci nebo můžete také kontaktovat naše technické oddělení. Typ sluchátek Dvouušní Konektor QD (Plantronics typ) Délka kabelu 1 m Citlivost mikrofonu -42 ±3dB (0dB=1V/Pa, 1 KHz) Směrovost mikrofonu Jednosměrný Citlivost sluchátek 108±3dB (at 1 KHz 1mw) Impedance sluchátek 32?+/-20% Napětí 1.0 - 10 V Váha 50 g Odstranění okolního šumu Ne WELL Mairdi MRD-308DS, náhlavka, dvouušní, bez redukce

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.