V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz

V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz

od 736 Kč
Český název: V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz Originál: The Conjuring: The Devil Made Me Do It [USA, 2021] Nosič (platforma): 4K ULTRA HD Blu-ray + Blu-ray   Délka: 111 minut   4K ULTRA HD BLU-RAY + BLU-RAY V ZAJETÍ DÉMONŮ 3: NA ĎÁBLŮV PŘÍKAZ - OBSAH:   Natočeno podle mrazivého skutečného příběhu: Vyšetřovatelé paranormálních jevů Ed a Lorraine Warrenovi riskují své životy, aby dokázali nevinu obviněného a prokázali účast zlých sil v…
798 Kč Do eshopu

Název produktu: V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz
Výrobce: MAGICBOX
Minimální cena: 736 Kč
Maximální cena: 999 Kč
Ušetříte až: 263 Kč
0

Český název: V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz Originál: The Conjuring: The Devil Made Me Do It [USA, 2021] Nosič (platforma): 4K ULTRA HD Blu-ray + Blu-ray   Délka: 111 minut

4K ULTRA HD BLU-RAY + BLU-RAY V ZAJETÍ DÉMONŮ 3: NA ĎÁBLŮV PŘÍKAZ - OBSAH:

Natočeno podle mrazivého skutečného příběhu: Vyšetřovatelé paranormálních jevů Ed a Lorraine Warrenovi riskují své životy, aby dokázali nevinu obviněného a prokázali účast zlých sil v historicky první obhajobě americké historie, kde se vrah odvolával na posednutí ďáblem...

V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz na 4K ULTRA HD Blu-ray + Blu-ray obsahuje:

Obraz: 16:9 2.39:1 2160 HDR

Zvuk UHD: český Dolby Digital 5.1, anglický Dolby Atmos-TrueHD, anglický Dolby Digital 5.1, francouzský (Paříž) Dolby Digital 5.1, hindský Dolby Digital 2.0, polský Dolby Digital 5.1 VO, španělský (Kastilie) Dolby Digital 5.1 Titulky UHD: české, anglické pro neslyšící, dánské, finské, francouzské (Paříž), holandské, maďarské, norské, polské, rumunské, řecké, španělské (Kastilie), švédské

Z#vuk Blu-ray: český Dolby Digital 5.1, anglický Dolby Atmos-TrueHD, anglický Dolby Digital 5.1, francouzský (Paříž) Dolby Digital 5.1, německý Dolby Digital 5.1, polský Dolby Digital 5.1 VO, španělský (Kastilie) Dolby Digital 5.1 T#itulky Blu-ray: české, anglické pro neslyšící, dánské, finské, francouzské (Paříž), holandské, německé pro neslyšící, norské, polské, španělské (Kastilie), švédské

Hrají: Vera Farmiga, Patrick Wilson, Julian Hilliard, Regina Ting Chen, Mitchell Hoog, Andrea Andrade, Sterling Jerins, Charlene Amoia, Ruairi O'Connor, Ingrid Bisu, Shannon Kook, Eugenie Bondurant, Ronnie Gene Blevins

Režie: Michael Chaves Hudba: Joseph Bishara Scénář: David Leslie Johnson-McGoldrick Kamera: Michael Burgess Produkce: James Wan, Peter Safran

Bonusy:

• Posednut démonem - Pohlédněte na skutečný příběh, podle kterého se natočil film
  • Okultistka - Seznamte se s další hrůzostrašnou postavou z univerza V zajetí démonů
  • Vymítání strachu - Vnořte se do natáčení filmu a mrazivé scény vymítání ďábla v úvodní sekvenci filmu
  • DC horor uvádí: V zajetí démonů: Milovník č.1 - video komiks, který odhaluje více z univerza V zajetí démonů

Titul 4K-ULTRA-HD-BLU-RAY V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (katalogové číslo 0940197) je zařazený v kategorii FILMY / 4K-ULTRA-HD-BLU-RAY Pokud jste u nás registrovaní a za své nákupy sbíráte věrnostní body, bude pro Vás nákup tohoto 4K-ULTRA-HD-BLU-RAY V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz levnější, když tyto body uplatníte. Je to jednoduché, stačí se u nás zaregistrovat a pak se nechat odměňovat. Pokud již u nás registrovaní jste, nezapomeňte se před nákupem přihlásit. K Vašemu nákupu máme připraveno několik dárků, v košíku si průběžně aktualizované nabídky vyberete. Dárek si vyberete při ukončování objednávky. Tip: Pro odběry vašich objednávek, si můžete zvolit z několika možností zaslání, ale nejvýhodnější je osobní odběr 4K-ULTRA-HD-BLU-RAY V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz na prodejně ZDARMA! Rádi Vás (v pracovní dobu) na provozovně obsloužíme, případně poradíme, a vy si v klidu můžete prohlédnout a koupit 4K-ULTRA-HD-BLU-RAY V ZAJETÍ DÉMONŮ 3: NA ĎÁBLŮV PŘÍKAZ.

0

0
0%