Trudi Newton, Rosemary Napper: Taktika transakční analýzy
Trudi Newton, Rosemary Napper: Taktika transakční analýzy

Trudi Newton, Rosemary Napper: Taktika transakční analýzy

Publikace: Taktika transakční analýzy - Napper Rosemary, Newton Trudi. Kniha je vynikající příručkou pro lektory, učitele dospělých i studenty andragogiky a dalších pedagogických oborů. Byla sestavena na základě komplexní teorie komunikace a osobnosti – transakční analýze. Je nabitá praktickými radami, jak vzdělávat klienty, frekventanty kurzů a studenty: naučí, jak sestavit hodinu na základě zakázky, jak navodit tvůrčí atmosféru, jak vést práci…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Trudi Newton, Rosemary Napper: Taktika transakční analýzy
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Taktika transakční analýzy - Napper Rosemary, Newton Trudi. Kniha je vynikající příručkou pro lektory, učitele dospělých i studenty andragogiky a dalších pedagogických oborů. Byla sestavena na základě komplexní teorie komunikace a osobnosti – transakční analýze. Je nabitá praktickými radami, jak vzdělávat klienty, frekventanty kurzů a studenty: naučí, jak sestavit hodinu na základě zakázky, jak navodit tvůrčí atmosféru, jak vést práci ve skupině, jak získat od studentů zpětnou vazbu, jaké zvolit metody učení i jak řídit konflikt ve skupině, jestliže při výuce nastane. Publikace je koncipována jako pracovní sešit s řadou obrázků, přehledů a cvičení. Jejím cílem je pomoci těm, kteří učí nebo vedou různé vzdělávací programy, zlepšit kvalitu jejich výuky a usnadnit jim též další sebevzdělávání. Publikace: Taktika transakční analýzy - Napper Rosemary, Newton Trudi. GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 264 str. - ISBN: 978-80-247-2915-2 - Kniha Rosemary Napper; Trudi NewtonGRADA 2010Kniha, čeština, 264 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.