SuprShop.cz
SuprShop.cz

Celkové hodnocení

92% 198x

1.8 Komfort nakupování

1.4 Zákaznický servis

1.7 Včasné dodání

198 uživatelských recenzí

Uživatelské recenze SuprShop.cz

21.06.2017
  • Cena a výběr, možnost zaslání přes zásilkovnu.
  • Trochu to trvalo, ale ne aby mě to zklamalo:)
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Cena a výběr, možnost zaslání přes zásilkovnu.
  • Trochu to trvalo, ale ne aby mě to zklamalo:)

17.06.2017
  • Nízké ceny.
  • Nic mne nenapadá.
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Nízké ceny.
  • Nic mne nenapadá.

17.06.2017
Celkové hodnocení
80%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
40%

Nevím, co je míněno slovem Obchod. Zásilkovna předá zboží, které bylo zakoupeno jinde.

04.06.2017
  • - ničím
  • - nabízí zboží, které nemá a ani ho nesežene v době, kterou si sám určil v objednávce - neoprávněně rozdělil zásilku na dvě části, ačkoliv sám nejprve písemně deklaroval, že ji odešle dohromady - po měsící čekání má z dodaných 2ks CD jedno vylámaných 90% úchytů CD a druhé je evidentně nějaký bazarový kus, protože má pomačkaný buklet a na CD je odřenina. To bylo přitom dodatečně zabaleno do fólie, což je evidentní podvod (ale možná už od dodavatele, abych tomuto prodejci nekřivdil). - na mail ohledně reklamace stavu CD obchod nereaguje vůbec - arogantní majitel, který se po předchozí oprávněné reklamaci BR, které nemělo výrobcem deklarované rozlišení Full HD 1080p a pokoušel se mi vnutit jiný kus se stejnou vadou, ačkoliv já jsem v reklamaci požadoval vrácení peněz. Můj technicky zcela pochopitelný postup, jak poznat skutečné rozlišení nahrávky (tedy propojením BR přehrávače a televizoru komponentními kabely RGB - nikoliv tedy přes HDMI, což jsem doložil fotkami obrazovky televizoru a současně i fotkami jiného titulu, který má skutečně rozlišení FULL HD 1080) pan Bacigál ignoroval. Když jsem odmítl toto řešení reklamace, sice mi pak vrátili za BR peníze, ale slovenský majitel obchodu pan Bacigál mě omezuje na mých právech tím, že mi neumožňuje nákupy po registraci bez platby předem (a to i u zboží, které vůbec neseženou, např. 2LP Marty Kubišové NE!) a neumožňuje mi úpravy objednávek tak, jak mi sám v mailu slibuje, tedy možnost přidání dalších titulů do jedné objednávky nebo zrušení objednávky před jejím odesláním (upozorňuji, že to obchod sám nabízí). Pokud nebude tato diskriminace mé osoby odstraněna, budu věc řešit přes ČOI, neboť nyní je již tato firma registrována i v ČR. - na dotaz, kdy dodá zbývající tituly, které již měly být dávno dodány a dokonce to prodejce uvádí i v rekapitulaci o poslání poloviny objednávky (bez mého souhlasu), prodejce neodpověděl. Uvedl pouze obecné řeči o tom, že (po měsíci od objednávky !) vyzvou dodavatele k dodání zboží a že v případě, že dodavatel zboží mít nebude, tak titul bude zrušen. Žádná snaha o dodání titulu (konkrétně LP Kuře v hodinkách) z jiných zdrojů, kterých prodejce uvádí asi pět... Skladem je pouze v Polsku, ale za trojnásobek ceny mé objednávky (a to jsem si ještě musel zjistit sám).
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Obchod Suprshop.cz NIKOMU NEDOPORUČUJI. Na 30-50% své objednávky budete totiž čekat marně a pak Vám tyto tituly, které můžete v době objednávky koupit třeba i jinde, definitivně uniknou. A Občanský zákoník majitele tohoto obchodu absolutně nezajímá. S horším jednáním jsem se u internetového obchodu s hudbou ještě nesetkal.

  • - ničím
  • - nabízí zboží, které nemá a ani ho nesežene v době, kterou si sám určil v objednávce - neoprávněně rozdělil zásilku na dvě části, ačkoliv sám nejprve písemně deklaroval, že ji odešle dohromady - po měsící čekání má z dodaných 2ks CD jedno vylámaných 90% úchytů CD a druhé je evidentně nějaký bazarový kus, protože má pomačkaný buklet a na CD je odřenina. To bylo přitom dodatečně zabaleno do fólie, což je evidentní podvod (ale možná už od dodavatele, abych tomuto prodejci nekřivdil). - na mail ohledně reklamace stavu CD obchod nereaguje vůbec - arogantní majitel, který se po předchozí oprávněné reklamaci BR, které nemělo výrobcem deklarované rozlišení Full HD 1080p a pokoušel se mi vnutit jiný kus se stejnou vadou, ačkoliv já jsem v reklamaci požadoval vrácení peněz. Můj technicky zcela pochopitelný postup, jak poznat skutečné rozlišení nahrávky (tedy propojením BR přehrávače a televizoru komponentními kabely RGB - nikoliv tedy přes HDMI, což jsem doložil fotkami obrazovky televizoru a současně i fotkami jiného titulu, který má skutečně rozlišení FULL HD 1080) pan Bacigál ignoroval. Když jsem odmítl toto řešení reklamace, sice mi pak vrátili za BR peníze, ale slovenský majitel obchodu pan Bacigál mě omezuje na mých právech tím, že mi neumožňuje nákupy po registraci bez platby předem (a to i u zboží, které vůbec neseženou, např. 2LP Marty Kubišové NE!) a neumožňuje mi úpravy objednávek tak, jak mi sám v mailu slibuje, tedy možnost přidání dalších titulů do jedné objednávky nebo zrušení objednávky před jejím odesláním (upozorňuji, že to obchod sám nabízí). Pokud nebude tato diskriminace mé osoby odstraněna, budu věc řešit přes ČOI, neboť nyní je již tato firma registrována i v ČR. - na dotaz, kdy dodá zbývající tituly, které již měly být dávno dodány a dokonce to prodejce uvádí i v rekapitulaci o poslání poloviny objednávky (bez mého souhlasu), prodejce neodpověděl. Uvedl pouze obecné řeči o tom, že (po měsíci od objednávky !) vyzvou dodavatele k dodání zboží a že v případě, že dodavatel zboží mít nebude, tak titul bude zrušen. Žádná snaha o dodání titulu (konkrétně LP Kuře v hodinkách) z jiných zdrojů, kterých prodejce uvádí asi pět... Skladem je pouze v Polsku, ale za trojnásobek ceny mé objednávky (a to jsem si ještě musel zjistit sám).

26.05.2017
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

nechci :-)

16.05.2017
  • Obchod mám při cestě domů.
  • ne
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Obchod mám při cestě domů.
  • ne

12.05.2017
  • Cenou
  • Ne
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Cenou
  • Ne

23.04.2017
  • Levné zboží
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Levné zboží

08.04.2017
  • Protoze jsem spokojena
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

  • Protoze jsem spokojena

31.03.2017
  • Mám jej v blízkosti zaměstnání.
  • Ne
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • Mám jej v blízkosti zaměstnání.
  • Ne