SpurTex VS L2 V1 5 ks
SpurTex VS L2 V1 5 ks

TOP 16
SpurTex VS L2 V1 5 ks

od 244 Kč
Antivirové nano roušky SpurTex® VS L2 V1, záchyt FFP2, nanovlákenný materiál Ochranná třívrstvá respirační rouška s nanovlákennou membránou od českého výrobce Spur. Nanomateriál nano roušek má ověřený záchyt 84 % pro částice o velikosti virů. Nano ústenka je vhodná pro všechny, kteří potřebují vyšší stupeň ochrany (zdravotnický personál, chronicky nemocní, rizikové skupiny, alergici a astmatici). Nanovlákenné roušky jsou jednorázové a mají…
Alza.cz
Skladem
289 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: SpurTex VS L2 V1 5 ks
Výrobce: CANIS
Minimální cena: 244 Kč
Maximální cena: 289 Kč
Ušetříte až: 45 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Antivirové nano roušky SpurTex® VS L2 V1, záchyt FFP2, nanovlákenný materiál Ochranná třívrstvá respirační rouška s nanovlákennou membránou od českého výrobce Spur. Nanomateriál nano roušek má ověřený záchyt 84 % pro částice o velikosti virů. Nano ústenka je vhodná pro všechny, kteří potřebují vyšší stupeň ochrany (zdravotnický personál, chronicky nemocní, rizikové skupiny, alergici a astmatici). Nanovlákenné roušky jsou jednorázové a mají vyztužený ohybatelný okraj, který se snadno přizpůsobí jakémukoliv tvaru obličeje. Nanovlákenné ústenky Spur jsou jednorázové, obsahují nanovlákenný filtr a slouží pro profesionální ochranu před viry, bakteriemi ale i smogem a alergeny. Při filtraci nejmenších částic (virů) byla prokázána u použitého nanomateriálu filtrační schopnost 84 %, která splňuje FFP2. Pro plnou filtrační schopnost je potřeba dobře roušku vytvarovat kolem obličeje, aby těsnila. Měření filtrační účinnosti bylo provedeno v ÚCHP AV ČR, protokol o měření je ze dne 1.4. 2020.    Jak funguje nanovlákenná membrána v antivirové ústence SpurTex®? Nanovlákno je 1000krát tenčí než lidský vlas a pouhým okem je neviditelné. V České republice jsme experti na nanovlákna a jako první na světě v roce 2004 v Liberci byl vyvinut přístroj na průmyslovou výrobu nanovláken. Většina výrobců dnes používá pro výrobu nanovlákna technologii meltblown, česká firma Spur ovšem vyrábí nanovlákna pomocí elektrospinningu, díky tomu jsou schopni vyrobit vlákna daleko tenčí a docílit těch nejvyšších filtračních schopností. Z nanovláken se upřede nanovlákenná membrána, kterou si můžeme představit jako velmi hustou síť nebo filtr. Otvory v tomto filtru jsou tak malé, že molekula vzduchu jimi projde, ale bakterie, virus či alergen nikoliv. Nanovlákenná membrána má otestovaný záchyt submikronových částic (10 – 400 nm) a je tedy ideální pro záchyt nejrůznějších bakterií a virů (vir SARS-CoV-2 má udávanou reálnou velikost od 80 do 150 nm).    O materiálu Materiál SpurTex® VS L2 V1, ze kterého je Nanorouška vyrobena plně vyhovuje požadavkům na materiál dle evropské normy EN 149:2001+A1:2009 pro filtrační polomasky proti částicím a splňuje kvalitativní třídu FFP2. Materiál SpurTex® VS L2 V1 však navíc díky unikátním vlastnostem nanovláknité filtrační vrstvy vykazuje vynikající účinnost záchytu v oblasti ultrajemných částic (10 – 400 nm) a je tedy ideální pro záchyt nejrůznějších bakterií a virů (vir SARS-CoV-2 má udávanou reálnou velikost od 80 do 150 nm). Těchto filtračních vlastností je současně dosahováno při velmi nízkých tlakových ztrátách, což nejen podstatně zvyšuje komfort dýchání při nošení Nanoroušky, ale současně snižuje tlakovou ztrátu mezi okrajem Nanoroušky a obličejem, čímž snižuje riziko průchodu nežádoucích částic tímto prostorem.   Klasifikace materiálu SpurTex® VS L2 V1 podle EN 149       1Měření provedeno na speciálním testovacím zařízení na Ústavu chemických procesů AV ČR s využitím monodisperzních frakcí aerosolu roztoku soli (NH4)2SO4 o velikostech cca 20-400 nm (protokol vydán dne 1. 4. 2020). 2CMD (Count Mobility Diameter) – rozdělení velikosti částic dle počtu.  Chrání uživatele před okolím Extrémně hustá nanovlákenná mebrána zachycuje v současnosti nejčastějš

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.