Softcom.cz
Softcom.cz

Celkové hodnocení

91% 95x

2.4 Komfort nakupování

2 Zákaznický servis

2.4 Včasné dodání

95 uživatelských recenzí

Pobočky

  • : Praha 10, Prodejní centrála - 28. pluku 458/7, 10100
  • : Brno, Prodejní pobočka - Hybešova 25, 60200
  • Úloženka Ostrava: Ostrava - Přívoz, Chopinova 483/8, 702 00
  • Úloženka Olomouc: Olomouc – Nová ulice, Wellnerova 1322/3b, 779 00
  • Úloženka Hradec Králové: Hradec Králové, Pražská 293/12, 500 04
  • Úloženka Bratislava: Bratislava, Chorvátska 2700/1, 811 07
  • Úloženka Plzeň: Plzeň - město, Tovární 280/7, 301 00
  • Úloženka České Budějovice: České Budějovice, Novohradská 736/36, 370 01
  • Úloženka Ústí nad Labem: Ústí nad Labem, Dlouhá 1/12, 400 01

Uživatelské recenze Softcom.cz

12.06.2019
  • vše OK
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • vše OK

12.06.2019
  • rychlost vyřízení,výborná komunikace
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • rychlost vyřízení,výborná komunikace

10.06.2019
  • dodací lhůta
Celkové hodnocení
80%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

  • dodací lhůta

Irij Bor

28.11.2018
  • Nic
  • Objednal jsem si grafické karty, které se staly mezi tím nedostatkovými. Čekal jsem přes měsíc na jejich dodání, pak jsem do obchodu zavolal a bylo mi sděleno, že moje objednávka je již neplatná, protože tyto karty jsou momentálně na trhu za vyšší cenu. Považuji to za neseriózní jednání, neboť např. v CZC i po třech měsících byla objednávka platná a zboží mi bylo dodáno za objednanou cenu, ikdyž v obchodech byla cena mnohem vyšší.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

Obchod nedoporučuji.

  • Nic
  • Objednal jsem si grafické karty, které se staly mezi tím nedostatkovými. Čekal jsem přes měsíc na jejich dodání, pak jsem do obchodu zavolal a bylo mi sděleno, že moje objednávka je již neplatná, protože tyto karty jsou momentálně na trhu za vyšší cenu. Považuji to za neseriózní jednání, neboť např. v CZC i po třech měsících byla objednávka platná a zboží mi bylo dodáno za objednanou cenu, ikdyž v obchodech byla cena mnohem vyšší.

Neznámý

22.08.2018
  • Rychlost
  • Reklamace
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
80%

Dovolat se někam to je tak na hodinu a co se týká ty reklamace volal jsem na reklamace tam mi bylo řečeno že mám poslat foťák jim na servis oni zjistí závadu, opraví a zašlou zpátky opravený , ovšem když jsem volal za týden na stejné číslo bylo mi řečeno že oni s tím nemají nic společného a že opravu si musím vyřešit sám u někoho jiného. Tudíž když nebude zásilka nefunkční super rychlost ovšem jak dojde k reklamaci začínají problémy.

  • Rychlost
  • Reklamace

Pavel

27.07.2018
  • Rychlost dodání Kvalita Cena
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Kupoval jsem Air pods, nejnižší cena na trhu, absolutní spokojenost. Kvalitně zabalené. Rychle dodané.

  • Rychlost dodání Kvalita Cena

Ruda

06.06.2017
  • Svělý obchod se širokým sortimentem zboží.
  • Nevím
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Zboží zasláno obratem,dobrá komunikace,maximální spokojenost.

  • Svělý obchod se širokým sortimentem zboží.
  • Nevím

Pavel K.

06.03.2017
  • přístup prodejců ceny doba dodání
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Spokojenost s nákupem. E-shop je na trhu stabilně a to byl pro mě signál, že se nemusím bát tu nakoupit.

  • přístup prodejců ceny doba dodání

Jan Jiří Buchta

04.04.2016
  • Kdysi měli dobrou cenu a dávali spolu s Fujitsu záruku 36 měsíců, kterou mi napsali přímo na záruční list.
  • Vše ostatní je proti - vizte shrnutí.
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
80%

NENAKUPUJTE ZDE, protože slovo REKLAMACE a dodržování lhůt či smluv SOFTCOM NEZNÁ. U Softcomu jsem koupil 19. 3. 2013 notebook Fujitsu, na který měla být záruka 36 měsíců (tak to mám napsáno v záručním listu, odkaz na něj je zde: http://uloz.to/xFmJCBSm/priloha-01-jpg) Na notebooku se objevila vada na displeji, jenže než jsem ho stačil odnést do Softcomu, přestal mi jednoho dne cestou do Brna fungovat - nešel ani pustit, obrazovka zůstávala černá, tlačítko napájení se rozsvítilo modře a hned zase zhaslo. Odnesl jsem jej proto do servisu v Brně dne 23. 12. 2015. V Softcomu mi hned řekli, že to je podezřelé, že tyto notebooky se nereklamují. Měl jsem pocit, jako kdyby mi chtěli říci, že jsem si ho asi rozbil schválně sám. Dali mi reklamační formulář, který postuji zde: http://uloz.to/xSxBLmpB/priloha-02-jpg. Na protokolu opravy je napsané: očekávané vyřízení 22. 1. 2016. Na reklamačním protokolu je jasně napsáno (a mnou červeně zvýrazněno), že zákazník souhlasí s případným PRODLOUŽENÝM termínem reklamace (je-li stanoven), ovšem Softcom si takový prodloužený termín nestanovil. Chtěl jsem, aby mi opravený notebook poslali do Prahy, v čemž prý nebyl problém. Problém ale byl, že se mi vůbec neozvali, a když jsem přišel 22. ledna – poslední den, kdy mohla být reklamace vyřízena - do prodejny v Praze, dostalo se mi pouze velmi arogantního chování prodejce. Nevydal mi notebook, ale nechtěl mi dát ani potvrzení, že notebook není opravený, prostě se se mnou nebavil. Video z této reklamace je k vidění zde: https://youtu.be/mDxHoBeY1e0 Musím napsat, že jej na youtube nahrál jakýsi Číňan Wy-Lizh-Mi, nechápu, jak se tam dostalo, ale použiju ho. Později mě v Softcomu v Praze obvinili z toho, že jsem jim SCHVÁLNĚ neřekl heslo do Windows a že jsem jim nereagoval na email, v němž heslo chtěli. Při předání notebooku do reklamace ovšem ode mne prodejce Softcomu v Brně heslo znát nechtěl a bez notebooku se mi emaily kontrolují dost těžce. Opravdu jsem nakonec zpětně mezi cca 1300 nepřečtenými emaily našel email, v němž po mně heslo chtěli, byl ovšem s tak pochybným textem, že bych na něj stejně byl neodpověděl (odkaz je zde: http://uloz.to/xuzygb1f/sedlmajer-jpg). Píše mi jakýsi Sedlmajer, v předmětu zprávy jsou nesmyslné znaky… Takto se mi email zobrazoval na mobilu. Ve všech návodech práce s internetem a hesly se píše obvykle přibližně toto: Nikdy po vás nebudeme chtít znát Vaše heslo. Píše to banka, píše to dodavatel softwaru. Pokud mi Softcom napíše email, který vypadá jako Phishing, nadto 3 týdny po začátku reklamace, a chce znát heslo, nemůže se divit, že na něj nedopovím. Nakonec se, s heslem sděleným POUZE OSOBNĚ přímo v prodejně, notebook podařilo zprovoznit 6 dní po termínu (odkaz na jejich oznamovací email je zde: http://uloz.to/xJ4DQNVb/priloha-03-jpg, vyměnili mi displej a základní desku, typické komponenty, které lze účelně rozbít a vydávat za závadu – jen mi ještě nikdo neprozradil jak, navíc by asi těžko servis uznal něco, co bych si rozbil sám). Přišel jsem si pro notebook a zjistil, že mi k němu zkouší dát jakýsi silně použitý zdroj, ze kterého lezou kusy drátů. Ohradil jsem se proti tomu, nuže si notebook opět nechali s tím, že se ozvou. Pochopitelně mě obvinili, že takový zdroj jsem jim předal já sám při reklamaci, ovšem v předávacím protokolu je jasně napsáno, že zařízení je v pořádku. Nakonec mi opět napsali, já opět přišel do jejich prodejny, chtěli mi dát úplně nový zdroj, ovšem v záručním protokolu nebylo zhola nic o tom, že by zdroj byl vyměněn (pokud bych totiž měl 3 závady současně, mohl bych odstoupit od smlouvy). Vymlouvali se, že zdroj dosáhnul životnosti, že vlastně můžu být rád, že mi dali nový a podobně, zkrátka se mě opět snažili zkrátit na mých právech. Odkaz na video s novým zdrojem je zde: https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=7iqCx0PcbUM Poté už mi řekli jen, abych se s nimi soudil. Napsala mi jejich právnička, která mi tykala, když psala „viz. příloha“ (odkaz zde: http://uloz.to/xFf2EioJ/od-zelenkove-jpg) a příloha jejího emailu se zobrazovala jako „žaloba Pech“ (odkaz zde: http://uloz.to/xfUnPD9F/zaloba-pech-2-jpg). Jestli mi tím chtěla naznačit že mám Pech, když jsem se dostal do křížku s ní, bude řešit Česká advokátní komora. Za právničkou jsem v jí stanovený čas přišel, psala totiž, že budou přítomni i zástupci Softcomu. TI SE OVŠEM NEDOSTAVILI. Právnička mi neřekla nic nového, obhajovala nejasné slovo „očekávaný termín vyřízení“. Další ztráta mého času. Řešil jsem záležitost i přímo s Fujitsu v Praze, jejich šéf reklamačního Ivan Preisler byl nejdříve velmi ochotný, říkal, že věc vyřídí, nakonec mi ale sdělil přibližně toto: „Záruku jsme sice dali mi jako Fujitsu, ale bylo na prodejcích, jak si ji upraví.“ Stejný pan Preisler mi přitom už 3 roky dluží zaslané potvrzení záruky poštou, ač mi to sliboval. Pokud by si tedy obchod napsal, že záruku musí opravit ve lhůtě 365 dní (tak jako Softcom napal, že může mít až 3 měsíce), nemohl by s tím nikdo nic dělat a ze záruky by se stala leda dlouhá lhůta na opravu. Věc se má tak, že nemám více než 3 měsíce notebook, za který jsem Softcomu zaplatil, sice je opravený, ale skoro se s jejich jednáním bojím o to, co vše v něm vyměnili, ale přitom to nezanesli do reklamačního protokolu. Buď můžu mít vyměněný celý vnitřek za nové díly, anebo taky díly těsně před smrtí… Od smlouvy jsem odstoupil (odkaz zde: http://uloz.to/xm5Ht2b5/priloha-04-jpg), Softcom si dokument převzal, ovšem nic se pochopitelně nestalo a žádné peníze jsem nedostal. Pokud si chcete ušetřit MOŘE času, nervů a zároveň i svých peněz, NENAKUPUJTE V SOFTCOMU. Nestojí to za to, ačkoli se při prodeji tváří jako ti nejlepší a nejvíc příjemní prodejci. Reklamace vás poučí - a rozbít se může vše. Už jsem podal podnět ke kontrole ČOI, která ho nyní řeší, ale nejvíc mohu udělat právě tím, že odradím potenciální zákazníky od nákupů u Softcomu. Uložené soubory jsou naskenované originální dokumenty, které mám v osobním vlastnictví. Nejsem agent Alzy, Mironetu, CZC ani kohokoli jiného, jen mě osobní zkušenost se Softcomem tak rozlítila, že jsem se rozhodl podělit se o ni. Mgr. Bc. Jan Jiří Buchta email: jjb@centrum.cz

  • Kdysi měli dobrou cenu a dávali spolu s Fujitsu záruku 36 měsíců, kterou mi napsali přímo na záruční list.
  • Vše ostatní je proti - vizte shrnutí.

Neznámý

07.02.2016
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Chtěj PLATIT+PENĚZMA :(