Srovnání cen » Obchody » Softcom.cz - recenze

Hodnocení uživatelů:
  • 4.33333
(3x)

Softcom.cz

SOFTCOM GROUP spol. s r.o.       

E-shop Softcom.cz

Softcom.cz nabízí zboží z kategorií kuchyňské spotřebiče, příslušenství k tiskárnám a jiných, takže si vybere opravdu každý (nebo aspoň každý druhý). Naleznete v něm světoznámé značky, jakými jsou SAMSUNG, NOKIA nebo HUAWEI a 100 % produktů je skladem, tedy prakticky hned k odeslání. Samozřejmě nechybí akční zboží, speciální nabídky, slevy, výprodeje i jiné výhody pro zákazníky. Ještě váháte? Přečtěte si 19 recenzí od zákazníků, je jich 17 pozitivních, a to už něco znamená, nemyslíte? Zkrátka kdo nakoupí v Softcom.cz, ten rozhodně neprohloupí.

Začít nakupovat v Softcom.cz

Filtrovat:

Uživatelské recenze Softcom.cz

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Ruda , 6.6.2017


PRO:
  • Svělý obchod se širokým sortimentem zboží.
PROTI:
  • Nevím

Zboží zasláno obratem,dobrá komunikace,maximální spokojenost.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Nejprodávanější produkty eshopu Softcom.cz

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Pavel K. , 6.3.2017


PRO:
  • přístup prodejců
  • ceny
  • doba dodání

Spokojenost s nákupem. E-shop je na trhu stabilně a to byl pro mě signál, že se nemusím bát tu nakoupit.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 3
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 4

Jan Jiří Buchta , 4.4.2016


PRO:
  • Kdysi měli dobrou cenu a dávali spolu s Fujitsu záruku 36 měsíců, kterou mi napsali přímo na záruční list.
PROTI:
  • Vše ostatní je proti - vizte shrnutí.

NENAKUPUJTE ZDE, protože slovo REKLAMACE a dodržování lhůt či smluv SOFTCOM NEZNÁ.
U Softcomu jsem koupil 19. 3. 2013 notebook Fujitsu, na který měla být záruka 36 měsíců (tak to mám napsáno v záručním listu, odkaz na něj je zde: http://uloz.to/xFmJCBSm/priloha-01-jpg)
Na notebooku se objevila vada na displeji, jenže než jsem ho stačil odnést do Softcomu, přestal mi jednoho dne cestou do Brna fungovat - nešel ani pustit, obrazovka zůstávala černá, tlačítko napájení se rozsvítilo modře a hned zase zhaslo.
Odnesl jsem jej proto do servisu v Brně dne 23. 12. 2015. V Softcomu mi hned řekli, že to je podezřelé, že tyto notebooky se nereklamují. Měl jsem pocit, jako kdyby mi chtěli říci, že jsem si ho asi rozbil schválně sám.
Dali mi reklamační formulář, který postuji zde: http://uloz.to/xSxBLmpB/priloha-02-jpg. Na protokolu opravy je napsané: očekávané vyřízení 22. 1. 2016. Na reklamačním protokolu je jasně napsáno (a mnou červeně zvýrazněno), že zákazník souhlasí s případným PRODLOUŽENÝM termínem reklamace (je-li stanoven), ovšem Softcom si takový prodloužený termín nestanovil.
Chtěl jsem, aby mi opravený notebook poslali do Prahy, v čemž prý nebyl problém. Problém ale byl, že se mi vůbec neozvali, a když jsem přišel 22. ledna – poslední den, kdy mohla být reklamace vyřízena - do prodejny v Praze, dostalo se mi pouze velmi arogantního chování prodejce. Nevydal mi notebook, ale nechtěl mi dát ani potvrzení, že notebook není opravený, prostě se se mnou nebavil. Video z této reklamace je k vidění zde:

https://youtu.be/mDxHoBeY1e0

Musím napsat, že jej na youtube nahrál jakýsi Číňan Wy-Lizh-Mi, nechápu, jak se tam dostalo, ale použiju ho.

Později mě v Softcomu v Praze obvinili z toho, že jsem jim SCHVÁLNĚ neřekl heslo do Windows a že jsem jim nereagoval na email, v němž heslo chtěli. Při předání notebooku do reklamace ovšem ode mne prodejce Softcomu v Brně heslo znát nechtěl a bez notebooku se mi emaily kontrolují dost těžce. Opravdu jsem nakonec zpětně mezi cca 1300 nepřečtenými emaily našel email, v němž po mně heslo chtěli, byl ovšem s tak pochybným textem, že bych na něj stejně byl neodpověděl (odkaz je zde: http://uloz.to/xuzygb1f/sedlmajer-jpg). Píše mi jakýsi Sedlmajer, v předmětu zprávy jsou nesmyslné znaky… Takto se mi email zobrazoval na mobilu. Ve všech návodech práce s internetem a hesly se píše obvykle přibližně toto: Nikdy po vás nebudeme chtít znát Vaše heslo. Píše to banka, píše to dodavatel softwaru.
Pokud mi Softcom napíše email, který vypadá jako Phishing, nadto 3 týdny po začátku reklamace, a chce znát heslo, nemůže se divit, že na něj nedopovím.
Nakonec se, s heslem sděleným POUZE OSOBNĚ přímo v prodejně, notebook podařilo zprovoznit 6 dní po termínu (odkaz na jejich oznamovací email je zde: http://uloz.to/xJ4DQNVb/priloha-03-jpg, vyměnili mi displej a základní desku, typické komponenty, které lze účelně rozbít a vydávat za závadu – jen mi ještě nikdo neprozradil jak, navíc by asi těžko servis uznal něco, co bych si rozbil sám).
Přišel jsem si pro notebook a zjistil, že mi k němu zkouší dát jakýsi silně použitý zdroj, ze kterého lezou kusy drátů. Ohradil jsem se proti tomu, nuže si notebook opět nechali s tím, že se ozvou. Pochopitelně mě obvinili, že takový zdroj jsem jim předal já sám při reklamaci, ovšem v předávacím protokolu je jasně napsáno, že zařízení je v pořádku.
Nakonec mi opět napsali, já opět přišel do jejich prodejny, chtěli mi dát úplně nový zdroj, ovšem v záručním protokolu nebylo zhola nic o tom, že by zdroj byl vyměněn (pokud bych totiž měl 3 závady současně, mohl bych odstoupit od smlouvy). Vymlouvali se, že zdroj dosáhnul životnosti, že vlastně můžu být rád, že mi dali nový a podobně, zkrátka se mě opět snažili zkrátit na mých právech. Odkaz na video s novým zdrojem je zde: https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=7iqCx0PcbUM
Poté už mi řekli jen, abych se s nimi soudil. Napsala mi jejich právnička, která mi tykala, když psala „viz. příloha“ (odkaz zde: http://uloz.to/xFf2EioJ/od-zelenkove-jpg) a příloha jejího emailu se zobrazovala jako „žaloba Pech“ (odkaz zde: http://uloz.to/xfUnPD9F/zaloba-pech-2-jpg). Jestli mi tím chtěla naznačit že mám Pech, když jsem se dostal do křížku s ní, bude řešit Česká advokátní komora. Za právničkou jsem v jí stanovený čas přišel, psala totiž, že budou přítomni i zástupci Softcomu. TI SE OVŠEM NEDOSTAVILI. Právnička mi neřekla nic nového, obhajovala nejasné slovo „očekávaný termín vyřízení“. Další ztráta mého času.

Řešil jsem záležitost i přímo s Fujitsu v Praze, jejich šéf reklamačního Ivan Preisler byl nejdříve velmi ochotný, říkal, že věc vyřídí, nakonec mi ale sdělil přibližně toto:
„Záruku jsme sice dali mi jako Fujitsu, ale bylo na prodejcích, jak si ji upraví.“ Stejný pan Preisler mi přitom už 3 roky dluží zaslané potvrzení záruky poštou, ač mi to sliboval.
Pokud by si tedy obchod napsal, že záruku musí opravit ve lhůtě 365 dní (tak jako Softcom napal, že může mít až 3 měsíce), nemohl by s tím nikdo nic dělat a ze záruky by se stala leda dlouhá lhůta na opravu.

Věc se má tak, že nemám více než 3 měsíce notebook, za který jsem Softcomu zaplatil, sice je opravený, ale skoro se s jejich jednáním bojím o to, co vše v něm vyměnili, ale přitom to nezanesli do reklamačního protokolu. Buď můžu mít vyměněný celý vnitřek za nové díly, anebo taky díly těsně před smrtí…
Od smlouvy jsem odstoupil (odkaz zde: http://uloz.to/xm5Ht2b5/priloha-04-jpg), Softcom si dokument převzal, ovšem nic se pochopitelně nestalo a žádné peníze jsem nedostal.
Pokud si chcete ušetřit MOŘE času, nervů a zároveň i svých peněz, NENAKUPUJTE V SOFTCOMU. Nestojí to za to, ačkoli se při prodeji tváří jako ti nejlepší a nejvíc příjemní prodejci. Reklamace vás poučí - a rozbít se může vše.

Už jsem podal podnět ke kontrole ČOI, která ho nyní řeší, ale nejvíc mohu udělat právě tím, že odradím potenciální zákazníky od nákupů u Softcomu. Uložené soubory jsou naskenované originální dokumenty, které mám v osobním vlastnictví. Nejsem agent Alzy, Mironetu, CZC ani kohokoli jiného, jen mě osobní zkušenost se Softcomem tak rozlítila, že jsem se rozhodl podělit se o ni.


Mgr. Bc. Jan Jiří Buchta
email: jjb@centrum.cz

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 4.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Neznámý , 7.2.2016


Chtěj PLATIT+PENĚZMA :(

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 3
Včasné doručení
  • 3

Yeti , 30.11.2015


PRO:
  • Nizke ceny
PROTI:
  • Neprijemny pristup prodavacu, porad se tam citim jako bych otravoval. Ochota celkem ano, ale Zadny ocni kontakt, zadny usmev, strohe odpovedi bez snahy o to aby zakaznik pochopil.

Chodim tam jen vyjimecne kdyz nemaji danou vec jinde ci jen vyrazne drazsi.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 3.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 4

Jiri , 4.2.2015


PRO:
  • Historie
PROTI:
  • parkovani Praha

Parkovani je v Praze špatné, jinak to je ok.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 33% zákazníků z 3.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

freepepan , 8.8.2014


PRO:
  • nic
PROTI:
  • dodali jiné zboží, které vůbec není v nabídce
  • výsměch při pokusu o reklamaci
  • vrácené je mechanicky poškozeno - neuznáváme
  • klidně se sejdeme u soudu

nikdy více tento obchod lákají na nižší ceny neodbornost "techniků", rozdíl ve výrobcích hodnocen dle barvy, který poznáte sami arogance

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 93% zákazníků z 14.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Luděk , 26.3.2014


PRO:
  • Dobré ceny supr
PROTI:
  • nic

Nakupoval jsem vícekrát a spokojenost

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 3.

Celkové hodnocení
  • 4.67
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 5

pavel , 19.3.2014


OK

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 3.

Celkové hodnocení
  • 3.67
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 3

Tomáš , 19.3.2014


PRO:
  • Cena, blízkost pobočky, dobrá komunikace

Spokojenost.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Jiří Holzer , 16.1.2014


PRO:
  • vše jen dobré, zaplaceno, druhý den doma, maily a sms o doručování...
PROTI:
  • nic

1*

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 50% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Jirka , 5.1.2014


Bezva, nakupuji tam řadu let.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 4.33
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 5

Neznámý , 27.12.2013


ok

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 33% zákazníků z 3.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 4

micka , 26.11.2013

PROTI:
  • nic

vš v poradku

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

René , 23.5.2012


PRO:
  • široký sortiment a kvalitní zboží
PROTI:
  • asi nic

Vstřícný přístup, levné ceny, rychlé dodání – to je Softcomp.cz a já jsem naprosto spokojený zákazník, který tento e-shop může jen a jen doporučit.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 57% zákazníků z 7.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Štěpán , 19.5.2012


PRO:
  • péče o zákazníka a ceny, které nemají konkurenci
PROTI:
  • vše v naprostém pořádku

Vynikající e-shop, na kterém jsem nakupoval zhruba před měsícem a jednou asi před dvěma lety. Nyní se otevírá možnost Softcomp.cz okomentovat, takže bych se rád podělil se svými skvělými zkušenostmi. Opravdu vynikající přístup a levné ceny. I reklamace, kterou jsem kvůli výrobní vadě řešil byla vyřešená rychle a zodpovědně. Všem doporučuji.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 50% zákazníků z 4.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 5

Radek , 24.4.2012


PRO:
  • ceny a rychlost dodání
PROTI:
  • na nic jsem při svém nákupu nepřišel

Velice solidní elektro, kde najdete především počítače, notebooky a elektroniku kolem. Jednají s vámi lidé, kteří se vyznají a dokáží vám smysluplně a jasně poradit, co je pro vás vhodné ( nevnucují vám to nejdražší na skladě ). Opravdu naprostá spokojenost jak s nákupem tak s doručením. Děkuji za super nákup.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 50% zákazníků z 4.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 4

radovan , 4.4.2012


PRO:
  • bleskové jednání a opravdu expresní doručení
PROTI:
  • nic

E-shop, na kterém najdete snad vše, co se týká PC, elektroniky, domácích spotřebičů atd. Opravdu vynikající výběr a spoustu zlevněného zboží. Nákup proběhl naprosto bez problémů a není na co si stěžovat – jen tak dál a spokojených zákazníků jako jsem já bude jenom přibývat.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 33% zákazníků z 3.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 3
Včasné doručení
  • 4

Petr , 24.3.2012


PRO:
  • ceny a samozřejmě rychlé dodání
PROTI:
  • beze slabin

Elektronika ze softcom.cz je opravdu ta nejlevnější, na kterou jsem na internetu narazil. Jinak opravdu přehledný e-shop s opravdu širokou nabídkou snad veškeré elektroniky k PC. Zboží jsem objednával v úterý a k mému překvapení jsem ho měl doma již do konce týdne – vše hezky zabalené včetně manuálů v češtině a záručních listů. Vše zatím funguje, takže nem,ohu posoudit, jak probíhá například reklamace. Každopádně s nákupem jsem stoprocentně spokojený a obchod mohu jen doporučit.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 40% zákazníků z 5.

Přidat recenzi pro Softcom.cz

  • Napište v bodech výhody a přednosti tohoto obchodu.
  • Proč jste se rozhodli pro tento obchod (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište v bodech nevýhody a zápory tohoto obchodu.
  • Proč byste tento obchod nedoporučili (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište krátkou recenzi obchodu.
  • Popište vlastní zkušenosti se službami obchodu.
  • Doporučili byste tento obchod svým známým?
  • Proč byste jej doporučili / nedoporučili?
 
*Komfort nakupovaní        
*Zákaznický servis        
*Včasné doručení        

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné!

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.