SOAPHORIA VIRTUÁLNÍ COWBOY - EKO PRACÍ PARFÉM 150 ml
SOAPHORIA VIRTUÁLNÍ COWBOY - EKO PRACÍ PARFÉM 150 ml

SOAPHORIA VIRTUÁLNÍ COWBOY - EKO PRACÍ PARFÉM 150 ml

od 355 Kč
Určena pro praní v pračce a ruční praní.Koncentrované veganské složení netestováno na zvířatech.Bez konzervantů, živočišných přísad, ropných derivátů, syntetických barviv, fosfátů, chlóru, bělidel, umělých parfémů a palmového oleje.   Přírodní prací parfém tvoří nerozlučnou dvojici s ekologickým pracím prostředkem vytvořeným z přírodních složek. Z hlediska životního prostředí, ale také dosažení optimálních výsledků, se nedoporučuje kombinovat…
Netestovano.cz
Za dopravu 99 Kč Skladem
419 Kč
Za dopravu 99 Kč Skladem
419 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: SOAPHORIA VIRTUÁLNÍ COWBOY - EKO PRACÍ PARFÉM 150 ml
Výrobce: Soaphoria
Minimální cena: 355 Kč
Maximální cena: 419 Kč
Ušetříte až: 64 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Určena pro praní v pračce a ruční praní.Koncentrované veganské složení netestováno na zvířatech.Bez konzervantů, živočišných přísad, ropných derivátů, syntetických barviv, fosfátů, chlóru, bělidel, umělých parfémů a palmového oleje.   Přírodní prací parfém tvoří nerozlučnou dvojici s ekologickým pracím prostředkem vytvořeným z přírodních složek. Z hlediska životního prostředí, ale také dosažení optimálních výsledků, se nedoporučuje kombinovat eko prací a avivážní či parfémové prostředky s komerčními alternativami.Všem, kdo hledají další možnosti, jak eliminovat svoji uhlíkovou stopu a přispět tak k šetření naší planety vřele doporučujeme rozhlédnout se také po dalších kategoriích ekologických čistících a jiných užitečných přípravků do domácnosti značky Cleano.   Eko prací parfém přidejte k pracímu cyklu do přihrádky na aviváž v poměru: 1 víko = cca 5 ml na 4-5 kg prádla. Nikdy nepřidávejte k samotnému prádlu a nepřekračujte doporučené dávkování. Koncentrát neřeďte.   150ml balení

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.