SmartMen Česká republika Károvaná kravata šedo černá slim
SmartMen Česká republika Károvaná kravata šedo černá slim

SmartMen Česká republika Károvaná kravata šedo černá slim

Super slim kravata v moderním stylu Károvaná kravata šedo černá slim je široká pouze 6 cm. Slim kravata vypadá elegantně, slavnostně a mladistvě. Díky úzkému střihu mohou uvázat i ženy jako elegantní doplněk dámského business oblečení. Úzká kravata opticky zeštíhluje a prodlužuje postavu. Kravata z čistého hedvábí. Přírodní hedvábí je nejkvalitnější materiál, který lze na kravatu použít. Detailní popis hedvábné úzké kravaty Materiál 100 %…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: SmartMen Česká republika Károvaná kravata šedo černá slim
Výrobce: SmartMen Česká republika
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Super slim kravata v moderním stylu Károvaná kravata šedo černá slim je široká pouze 6 cm. Slim kravata vypadá elegantně, slavnostně a mladistvě. Díky úzkému střihu mohou uvázat i ženy jako elegantní doplněk dámského business oblečení. Úzká kravata opticky zeštíhluje a prodlužuje postavu. Kravata z čistého hedvábí. Přírodní hedvábí je nejkvalitnější materiál, který lze na kravatu použít. Detailní popis hedvábné úzké kravaty Materiál 100 % hedvábí. Kravata je příjemná na omak. Kvalitní nemačkavé hedvábí. Snadno se uvazuje, uzel pevně drží tvar. Tradiční ruční práce při skládání a šití kravat. Šířka kravaty pouze 6 cm - optické zeštíhlení a prodloužení postavy muže. Rafinovaný doplněk dámského business oblečení. Délka kravaty 154 cm - optimální délka pro uvázání širokéhu uzlu. Poutko přišité na vnitřní straně pro uchycení kratšího konce kravaty. Kravata je ušita v Číně, kde jako první na světě získali hedvábné vlákno z kokonů housenek motýla bource morušového již 3.500 let př.n.l. Jak pečovat o hedvábné kravaty

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.