SmartMen Česká republika černá kravata slim
SmartMen Česká republika černá kravata slim

SmartMen Česká republika černá kravata slim

Super slim elegance pro slavnostní příležitosti Moderní hladká kravata z čistého hedbání v odlesku černo černé. Kravata je moderně ušita v úzkém střihu o šířce pouze 6 cm. Zúžený střih ocení ženy, pro které je černá super slim kravata vítaným doplňkem dámského business dress codu. Super slim kravata jako doplněk v kontrastu k bílým košilím a dámským halenkám. Luxusní černá kravata slim osvěží Váš outfit. Detailní popis černé slim kravaty…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: SmartMen Česká republika černá kravata slim
Výrobce: SmartMen Česká republika
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Super slim elegance pro slavnostní příležitosti Moderní hladká kravata z čistého hedbání v odlesku černo černé. Kravata je moderně ušita v úzkém střihu o šířce pouze 6 cm. Zúžený střih ocení ženy, pro které je černá super slim kravata vítaným doplňkem dámského business dress codu. Super slim kravata jako doplněk v kontrastu k bílým košilím a dámským halenkám. Luxusní černá kravata slim osvěží Váš outfit. Detailní popis černé slim kravaty Materiál 100 % hedvábí. Kravata je příjemná na omak. Luxusní kravata může být pouze z hedvábí. Kvalitní čisté hedvábí je přírodním vláknem, které se nemačká. Kravata se snadno uvazuje, uzel pevně drží tvar. Kravata se po rozvázání uzlu opět vyrovná. Ručně šitá a skládaná kravata. Šířka kravaty pouze 6 cm - úzká kravata opticky zeštíhluje a prodlužuje postavu. Délka kravaty 154 cm - dostatečná délka pro uvázání jednoduchého i širokéhu uzlu (Windsor uzel). Poutko a logo SmartMen přišité na rubové straně k provlečení kratšího konce. Kravata je ušita v Číně, která je již několik tisíc let největším výrobcem hedvábí na světě. Jak pečovat o kravaty z hedvábí

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.