Sluchátka s mik Gembird GHS-05-B, gaming, černo-modrá, 1x 4-pólový 3,5mm jack
Sluchátka s mik Gembird GHS-05-B, gaming, černo-modrá, 1x 4-pólový 3,5mm jack

Sluchátka s mik Gembird GHS-05-B, gaming, černo-modrá, 1x 4-pólový 3,5mm jack

od 145 Kč
Nejen pro hráče: Gembird GHS-05 Herní sluchátka s otočným mikrofonem, s nastavitelným hlavovým mostem a pohodlný,i velkými náušníky. Vhodné pro použití s notebooky nebo stolními počítači. Obsahují praktickou regulaci hlasitosti. Proč pořídit Čistý vysoce kvalitní zvuk Robustní design, pohodlné nošení Ideální pro hraní her a online chat Technické parametry Průměr měničů: 40 mm Impedance: 32 ohmů Frekvenční rozsah: 20 - 20 000 Hz Mikrofon:…
TonerPartner.cz
Skladem
145 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Sluchátka s mik Gembird GHS-05-B, gaming, černo-modrá, 1x 4-pólový 3,5mm jack
Výrobce: GEMBIRD
Minimální cena: 145 Kč
Maximální cena: 234 Kč
Ušetříte až: 89 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Nejen pro hráče: Gembird GHS-05 Herní sluchátka s otočným mikrofonem, s nastavitelným hlavovým mostem a pohodlný,i velkými náušníky. Vhodné pro použití s notebooky nebo stolními počítači. Obsahují praktickou regulaci hlasitosti. Proč pořídit Čistý vysoce kvalitní zvuk Robustní design, pohodlné nošení Ideální pro hraní her a online chat Technické parametry Průměr měničů: 40 mm Impedance: 32 ohmů Frekvenční rozsah: 20 - 20 000 Hz Mikrofon: všesměrový, frekvenční rozsah 20 - 16 000 Hz Rozhraní: stereo konektory 3,5" x 2 Klíčové vlastnosti Kvalitní herní sluchátka přes hlavu, která obsahují všesměrový mikrofon a nastavitelný hlavový most. Charakteristiky: průměr měničů: 40 mm, impedance: 32 ohmů, frekvenční rozsah: 20 - 20 000 Hz. Rozhraní: stereo konektory 3,5" x 2.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.