Skullcandy HESH EVO černá
Skullcandy HESH EVO černá

Skullcandy HESH EVO černá

od 2 096 Kč
Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Typ sluchátek: okolo ucha (circumaural) Typ přenosu: bezdrátový (Bluetooth); kabelový Typ připojení: bluetooth; jack 3.5mm Typ nabíjení: USB-C Ovládání hlasitosti : na sluchátkách Mikrofon: ANO Přijmutí hovoru: ANO Vhodné pro sport: NE ANC (Potlačení okolního ruchu): NE Kmitočtový rozsah od (Hz): 20 Kmitočtový rozsah do (Hz): 20000 Citlivost (dB): 91 Impedance (ohm): 32 True wireless: NE …
electro-room.cz
Doprava zdarma Skladem
2 096 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Skullcandy HESH EVO černá
Výrobce: SKULLCANDY
Minimální cena: 2 096 Kč
Maximální cena: 2 289 Kč
Ušetříte až: 193 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Svítící:
Ne
S mikrofonem:
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Typ sluchátek: okolo ucha (circumaural) Typ přenosu: bezdrátový (Bluetooth); kabelový Typ připojení: bluetooth; jack 3.5mm Typ nabíjení: USB-C Ovládání hlasitosti : na sluchátkách Mikrofon: ANO Přijmutí hovoru: ANO Vhodné pro sport: NE ANC (Potlačení okolního ruchu): NE Kmitočtový rozsah od (Hz): 20 Kmitočtový rozsah do (Hz): 20000 Citlivost (dB): 91 Impedance (ohm): 32 True wireless: NE Výdrž sluchátek (hod.): 36 Dětská sluchátka: NE Akustický systém: uzavřený Měření tepu: NE Barva: černá Provedení výrobku: černá barva Bezdrátová sluchátka Díky výkonným 40mm ovladačům a výjimečné akustice nabízí Hesh Evo kvalitu zvuku, která byla vylepšena během čtyř generací neustálého zlepšování. Čistý a bohatý zvuk soupeří s nejdražšími sluchátky - za cenu, která je překvapivě dostupná.Všechny funkce: Bezdrátová technologie Bluetooth® Vlastnosti: • Až 36 hodin baterie • Rychlé nabíjení: 10 minut = 3 hodiny • Protihluková

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.