Skullcandy HESH ANC
Skullcandy HESH ANC

Skullcandy HESH ANC

od 2 890 Kč
Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Typ sluchátek: okolo ucha (circumaural) Typ přenosu: bezdrátový (Bluetooth); kabelový Typ připojení: bluetooth; jack 3.5mm Typ nabíjení: USB-C Ovládání hlasitosti : na sluchátkách Mikrofon: ANO Přijmutí hovoru: ANO Vhodné pro sport: NE ANC (Potlačení okolního ruchu): ANO Kmitočtový rozsah od (Hz): 20 Kmitočtový rozsah do (Hz): 20000 Citlivost (dB): 99 Impedance (ohm): 32 True wireless: NE…
electro-room.cz
Doprava zdarma Skladem
3 082 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Skullcandy HESH ANC
Výrobce: SKULLCANDY
Minimální cena: 2 890 Kč
Maximální cena: 3 082 Kč
Ušetříte až: 192 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Konstrukce:
Druh sluchátek:
Svítící:
Ne
S mikrofonem:
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Provedení sluchátek: s obroučkou přes hlavu Typ sluchátek: okolo ucha (circumaural) Typ přenosu: bezdrátový (Bluetooth); kabelový Typ připojení: bluetooth; jack 3.5mm Typ nabíjení: USB-C Ovládání hlasitosti : na sluchátkách Mikrofon: ANO Přijmutí hovoru: ANO Vhodné pro sport: NE ANC (Potlačení okolního ruchu): ANO Kmitočtový rozsah od (Hz): 20 Kmitočtový rozsah do (Hz): 20000 Citlivost (dB): 99 Impedance (ohm): 32 True wireless: NE Výdrž sluchátek (hod.): 22 Dětská sluchátka: NE Akustický systém: uzavřený Měření tepu: NE Barva: černá Provedení výrobku: černá barva Bezdrátová sluchátka s potlačením hluku Spousta lidí odhodí spoustu peněz, aby si mohli dovolit sluchátka s potlačením hluku. Hesh ANC je pro nás ostatní. Pro ty z nás, kteří se více zajímají o sdílení skvělého seznamu skladeb než o předvádění svého stavu. Ale nemyslete si, že děláte kompromisy: Hesh ANC přináší digitální mikrofon s aktivním potlačením šumu se 4 mikrofony, který soupeří s

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.