Sklenice na sekt Atelier Champagne, Luigi Bormioli, 270ml, 6ks
Sklenice na sekt Atelier Champagne, Luigi Bormioli, 270ml, 6ks

Sklenice na sekt Atelier Champagne, Luigi Bormioli, 270ml, 6ks

od 1 330 Kč
Elegantní sklenice na sekt i šampaňské z dílny špičkového italského producenta nápojového skla Luigi Bormioli si zamilujete. Sklenice byly vyrobeny z jednolitého skla, bez švů a spojů za použití unikátního čirého křišťálového skla Sonhyx. Mimořádně pevné, blyštivé a průhledné sklo nezkresluje barvu vína. Je nutné vyzvednout také jeho jedinečné mechanické a akustické vlastnosti. Svou krásu a lesk si zachová i po 4 000 mycích cyklech v myčce na…
Skleněnýshop.cz
Za dopravu 109 Kč Skladem
1 330 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Sklenice na sekt Atelier Champagne, Luigi Bormioli, 270ml, 6ks
Výrobce: Luigi Bormioli
Minimální cena: 1 330 Kč
Maximální cena: 1 330 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Elegantní sklenice na sekt i šampaňské z dílny špičkového italského producenta nápojového skla Luigi Bormioli si zamilujete. Sklenice byly vyrobeny z jednolitého skla, bez švů a spojů za použití unikátního čirého křišťálového skla Sonhyx. Mimořádně pevné, blyštivé a průhledné sklo nezkresluje barvu vína. Je nutné vyzvednout také jeho jedinečné mechanické a akustické vlastnosti. Svou krásu a lesk si zachová i po 4 000 mycích cyklech v myčce na nádobí. Stabilní pevná nožka s příměsí titanu se rovněž vyznačuje velkou odolností proti rozbití a poškrábání.  SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU luxusní sklenice na sekt, šampaňské o objemu 270 ml v setu 6 ks speciální křišťálové sklo vyvinuté firmou Luigi Bormioli zesílená pevná nožka s příměsí titanu stopka designována s ohledem na snadnou manipulaci a stabilitu sklenice jemný, laserem broušený zesílený okraj sklenice sklenice jsou součástí produktové řady nápojového skla Atelier baleno v barevné kartonové krabičce - vhodné jako dárek

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.