Celkové hodnocení

55% 253x

2.9 Komfort nakupování

2.6 Zákaznický servis

2.7 Včasné dodání

253 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: sg-nabytek.cz

Uživatelské recenze Sg-nabytek.cz

Jan

17.08.2021
  • vůbec nic
  • Neférové a nepřímé jednání se zákazníkem
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Doporučuji se vyhnout tomuto e-shopu velkým obloukem. Podnikání postavené na principu nepřímo poskytnutých a zavádějících informací. 1) na eshopu u produktu "obvykle skladem" svítí zelenou barvou (můj produkt se musel vyrobit). 2) Musel jsem si požádat o upravení faktury na správnou částku. 3) Nabízejí vlastní dopravu za 599 Kč, "O dopravu se postarají přímo naši zaměstnanci, kteří Vám pomohou s odnosem nábytku.", no jo, ale po dalším prozkoumání se jedná pouze o odnos ke vchodovým dveřím domu, za další už platíte. Takže v mém případě dostrkat 2 metry k výtahu, vyjet 2 patra a dostrkat 10 metrů ke vchodu bytu by stálo další 200 Kč. Mimochodem, řidič mi nepomohl ani k těm vchodovým dvěřím tzn. od auta k domu a řekl, že na mě počká, než si to tam donesu (2 krabice) 4) Přišlo úplně něco jiného, než jsem si objednal :) 5) Návod v polštině (angličtině a němčině), předpokládal bych, že u zboží prodávaného v ČR by měl být návod i v češtině. Nechtěl bych podle toho skládat nějakou složitější sestavu 6) Neuvěřitelně arogantní ženská na infolince. Dle mého názoru takovéto eshopy/podnikaté by v dnešní době už dávno neměli existovat. Jelikož mi jednání nepříjde férové (očkoliv zřejmě v mezích zákona) nedoporučuji tento eshop podporovat a raději objednejte zboží odjinud.

  • vůbec nic
  • Neférové a nepřímé jednání se zákazníkem

Jarmila Smílková

15.08.2021
  • Celková spokojenost. Výborná komunikace, nábytek bytelný, vypadá tak, jak jsme chtěli. Dobře zabaleno. Ochotný pan řidič.
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Celková spokojenost. Výborná komunikace, nábytek bytelný, vypadá tak, jak jsme chtěli. Dobře zabaleno. Ochotný pan řidič.

  • Celková spokojenost. Výborná komunikace, nábytek bytelný, vypadá tak, jak jsme chtěli. Dobře zabaleno. Ochotný pan řidič.

Renata

13.08.2021
  • S obchodem mám dobrou zkušenost
  • Nic
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Vše přišlo v naprostém pořádku a velmi rychle. Jsem spokojena

  • S obchodem mám dobrou zkušenost
  • Nic

Nikola Totzauerová

09.08.2021
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Horší obchod jsem nezažila. Klamavá doba dodání, regál měl být skladem, přišel po měsíci. Při rozbalování zjištění dvou zničených polic, jedna ožvejkaná, druhá vyloženě dvě obrovské vydřené díry v dýze. Když jsem regál složila a chtěla přibít sololit tak jeden byl krátký, zhruba o 10 cm kratší než druhý. Zákaznická podpora vyloženě arogantní mrcha, odkázána jsem byla na reklamační mail. Takže teď budu mít bůhví jak dlouho rozložený regál v obýváku než se uráčí řešit moji reklamaci.

Lucie

03.08.2021
  • Reklamační oddělení hrůza
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
40%

Zkušenost hrozná!!! Přišla mi koupelnová skříňka se špatně predvrtanymi díry načež mi bylo sděleno, ať si zavolám truhláře ????????????????

  • Reklamační oddělení hrůza

kraken

31.07.2021
  • nic
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

hrůza kvalita,ještě horší dodací lhůta

  • nic

Jaroslava

30.07.2021
  • absolutně žádné pozitivum
  • neskutečně dlouhá dodací doba
  • nábytek došel poškozený
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

27.5.zaplaceno zboží....dlouho se nic nedělo,tak jsem poslala e- mail.Odpověď přišla velmi jednoduchá,že prý jsem si objednala zboží, které nebylo skladem( přece nejsem " blbka", abych objednávala něco,co není,když to potřebují co nejdřív!!).Výrobce má prý až 4tydny na dodání...☹️Tak jsem čekala,čekala.Kdyz jsem se konečně dočkala, tak jsme po otevření krabice hned viděli poškození na několika dílech.Okamzite jsem kontaktovala reklamace.Musim říct,že paní byla vstřícná ,vysvětlila mi co můžu v tuto chvíli udělat...okamžitě jsem odstoupila od smlouvy a zboží zaslala zpět.Nyni stále čekám na zaslání peněz.Fi Signal- nábytek, chci co nejdříve vymazat ze své hlavy....vůbec nikomu nedoporučuji!!!!

  • absolutně žádné pozitivum
  • neskutečně dlouhá dodací doba
  • nábytek došel poškozený

Olga Novotná

22.07.2021
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

10

Karolina

21.07.2021
  • Nic
  • Všechno
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Katastrofální, na zboží jsem čekala více než půl roku, poté přišlo odřené a poškozené. Komunikace strašná, kdybych se nepřipominala, zboží nedostanu nejspíš nikdy, plus naprostá ignorace stížnosti na poškozené zboží. V žádném případě firmu nedoporučuji.

  • Nic
  • Všechno

Šárka

19.07.2021
  • Vůbec nic
  • Komunikace obchodu
  • Nekvalitní výrobky
  • Délka doručení
  • Naprostá zmatenost pracovníků
  • Velmi drahý výnos nábytku - cca 700 doručení + 800 výnos
Celkové hodnocení
26%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Bohužel, tento e-shop už nikdy víc. Všem bych poradila, aby se nenechali zlákat nižšími cenami a raději nakoupili jinde. Komunikace hrozná - zákaznické oddělení pravidelně volá o víkendu v 7:30 ráno nebo naopak večer. Pokud se člověk s reklamací nepřipomene sám, tak nulová odezva. Pak při reklamaci přivezou špatně díly. Podotýkám, ze jsme museli sedačku reklamovat po 3 měsících!! Je velmi nekvalitní, látka špatně potažená a na mnoha částech se krepatí. Nepohodlná a už po par týdnech šly cítit pera z vnitřní části sedačky. Každá koruna zde drahá.

  • Vůbec nic
  • Komunikace obchodu
  • Nekvalitní výrobky
  • Délka doručení
  • Naprostá zmatenost pracovníků
  • Velmi drahý výnos nábytku - cca 700 doručení + 800 výnos