Celkové hodnocení

55% 253x

2.9 Komfort nakupování

2.6 Zákaznický servis

2.7 Včasné dodání

253 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: sg-nabytek.cz

Uživatelské recenze Sg-nabytek.cz

Neznámý

08.10.2020
  • Absolutně nic!!
  • I v případě platby předem a potvrzení k určitému datu dodání, prodají Váš nábytek jinému zákazníkovi a Vám dodání neustále odsouvají...! Zákaznický servis rádoby milý, ale 1 lež za 2...
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Chcete-li mít dlouho nervy na pochodu, nakupujte v Signal nábytku.

  • Absolutně nic!!
  • I v případě platby předem a potvrzení k určitému datu dodání, prodají Váš nábytek jinému zákazníkovi a Vám dodání neustále odsouvají...! Zákaznický servis rádoby milý, ale 1 lež za 2...

Neznámý

08.10.2020
  • Absolutně nic!!
  • I v případě platby předem a potvrzení k určitému datu dodání, prodají Váš nábytek jinému zákazníkovi a Vám dodání neustále odsouvají...! Zákaznický servis rádoby milý, ale 1 lež za 2...
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Chcete-li mít dlouho nervy na pochodu, nakupujte v Signal nábytku.

  • Absolutně nic!!
  • I v případě platby předem a potvrzení k určitému datu dodání, prodají Váš nábytek jinému zákazníkovi a Vám dodání neustále odsouvají...! Zákaznický servis rádoby milý, ale 1 lež za 2...

Jana

08.10.2020
  • Žádný kladný hodnocení
  • V den dodání sedačky se řidiči stal na aute defekt,coz se může stát,ale ze vas nikdo o tom nikdo neinformuje by se stavat nemělo. A když už sem si dovolila zavolat a zeptat se, tak operatorka nic nevedela,rekla,ze to zjisti a zavolá zpet, samozřejmě nezavolala. 2 dny zadna komunikace,ale potom asi 10 emailů ne omluvy,ale vytykajici,ze jsem byla nepříjemná po telefonu a ze lzu, kdyz jsem jen citovala,co mi řekl řidič,který byl mimochodem velmi příjemný. Takze tento e-shop v žádným případě nedoporučuji!!! Dokud není zaplaceno,velice mili, jakmile zaplatíte komunikace otřesná
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

V zadnym pripade nedoporučuji!!!!

  • Žádný kladný hodnocení
  • V den dodání sedačky se řidiči stal na aute defekt,coz se může stát,ale ze vas nikdo o tom nikdo neinformuje by se stavat nemělo. A když už sem si dovolila zavolat a zeptat se, tak operatorka nic nevedela,rekla,ze to zjisti a zavolá zpet, samozřejmě nezavolala. 2 dny zadna komunikace,ale potom asi 10 emailů ne omluvy,ale vytykajici,ze jsem byla nepříjemná po telefonu a ze lzu, kdyz jsem jen citovala,co mi řekl řidič,který byl mimochodem velmi příjemný. Takze tento e-shop v žádným případě nedoporučuji!!! Dokud není zaplaceno,velice mili, jakmile zaplatíte komunikace otřesná

Klára

07.10.2020
  • Dodání a komunikace celkem ok. Až na to, že nebyli ani zhruba schopni den předem říct, jestli spíš přijedou v těch 17 nebo 21..(udaná doba dodání 17-21)
  • Skříň Romana - přišla zabalená jen ve dvou baleních (kdo má unést 35kg balík..). Návod špatný ( malé písmo), součástky sesypané do jednoho sáčku. Na skříni špatně navrtané dírky, bylo nutno převrtat. Na některých dílech omlácené rohy.
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
60%

Nikdy více. Zlatá IKEA, Möbelixu nebo Jysk.

  • Dodání a komunikace celkem ok. Až na to, že nebyli ani zhruba schopni den předem říct, jestli spíš přijedou v těch 17 nebo 21..(udaná doba dodání 17-21)
  • Skříň Romana - přišla zabalená jen ve dvou baleních (kdo má unést 35kg balík..). Návod špatný ( malé písmo), součástky sesypané do jednoho sáčku. Na skříni špatně navrtané dírky, bylo nutno převrtat. Na některých dílech omlácené rohy.

Ondřej

05.10.2020
  • Zatím nic
  • Objednané zboží nedodáno ani po cca 2 měsících.
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
20%

Tenhle obchod raději vynechte.

  • Zatím nic
  • Objednané zboží nedodáno ani po cca 2 měsících.

Zdenek

02.10.2020
  • Ani po měsíci zboží nedostali.
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

Mizerna komunikace.

  • Ani po měsíci zboží nedostali.

Marie

30.09.2020
  • Rychle dodani, cena.
  • Zatim nemame sestavene skrinky, tak nemohu hodnotit. Doufam, ze vse bude v poradku.
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Zatim nemohu vice napsat.

  • Rychle dodani, cena.
  • Zatim nemame sestavene skrinky, tak nemohu hodnotit. Doufam, ze vse bude v poradku.

Romča

27.09.2020
  • Poškozené zboží. Chyběli součástky.
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
60%

Nejhorší

  • Poškozené zboží. Chyběli součástky.

Aleš Nunvář

26.09.2020
  • -
  • Nekvalitní zboží, neochota uznat reklamaci (viz. níže)
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
80%

Dobrý den, Signal-nabytek.cz VÝRAZNĚ NEDOPORUČUJI, podrobnosti níže: - sedací souprava TOKIO V zakoupena začátkem července, cena 18.718,-Kč včetně dopravy - bohužel jsme hned odjeli na dovolenou a až cca 3 týdny od nákupu začali pohovku reálně používat - hned při první návštěvě se pohovka rozpadla - důvodem bylo nekvalitní upevnění bočnice, konstrukce je evidentně navrhnuta pro umístění sedačky v rohu místnosti (což já neměl, ale nebyl jsem na to upozorněn) - nadto se již začal rozpadat textilní potah sedačky - 5.8. jsem to e-mailem oznámil, následovaly 3 sady e-mailů, kdy mi vždy psal někdo jiný, ale vždy s tím, že pokud jsem to nevrátil v zákonné lhůtě 14dní od koupě, tak že už nemám nárok - pouze mi nabízeli výměnu bočnice, což by nic neřešilo, prtž by se to okamžitě vylomilo znovu (pominu odpovídání na něco jiného než jsem psal a tvrzení, které bylo v rozporu s realitou) - pomohlo až důsledné načtení obchodních podmínek a argumentace stylem odstoupení od smlouvy pro vadné plnění + vyžádání si kontaktu na vedoucího reklamačního oddělení a odhodlání se jen tak nevzdat - až pak se věci začaly hýbat dobrým směrem, pan Daněk, vedoucí reklamačního oddělení, mi zavolal a sdělil mi, že mé námitky uznává a to ve věci nekvalitního potahu (o bočnici ani slovo) a že si sedačku sami, na své náklady, odvezou - tak se i stalo (jen jsem musel sedačku zabalit) a 11.9. mi přišly všechny peníze zpět ZÁVĚR: - pokud se cítíte v právu, nenechte se odradit a stále (slušně) trvejte na svém + plus argumentujte dle obchodních podmínek a žeňte to výše - celkově ještě zmíním, že celé provedení sedačky bylo velmi nekvalitní a osobně již z internetu nic takového neobjednám, bohužel žehrají na fakt, že vracet gauč chce málo kdo :-( - dvě hvězdičky dávám JEN za pana Daňka, kterého tímto zdravím a divím se, že má potřebu ve firmě prodávající takové zboží pracovat. S pozdravem Aleš Nunvář

  • -
  • Nekvalitní zboží, neochota uznat reklamaci (viz. níže)

Vlado

25.09.2020
  • Nič
  • Podvodníci, ktorí oberajú ľudí o peniaze. Máme od nich sedačku, ktorá nie je 10 mesiacov stará, z toho používaná je mesiac...po tak krátkom používaní, zostala v hroznom stave, poťahová látka je zvlnená, sedacia výplň sa vydula. V skratke sedačka vyrobená z nekvalitných prvkov, dovolím si tvrdiť, vyrobená z opdadu. Reklamáciu neuznali, vraj sme si ju opotrebovali sami (podľa nich sedačka asi nie je na sedenie).
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Podvodníci

  • Nič
  • Podvodníci, ktorí oberajú ľudí o peniaze. Máme od nich sedačku, ktorá nie je 10 mesiacov stará, z toho používaná je mesiac...po tak krátkom používaní, zostala v hroznom stave, poťahová látka je zvlnená, sedacia výplň sa vydula. V skratke sedačka vyrobená z nekvalitných prvkov, dovolím si tvrdiť, vyrobená z opdadu. Reklamáciu neuznali, vraj sme si ju opotrebovali sami (podľa nich sedačka asi nie je na sedenie).