Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný,přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.     Ve své další slavné knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (nakladatelství Management Press, váz., 216 str…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný,přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.     Ve své další slavné knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (nakladatelství Management Press, váz., 216 str., doporuč. cena 410 Kč, z angl. orig. ji přeložila Irena Grusová) Zymanukazuje, proč tradiční, jak říká, voodoo marketing marketing, jak jsme jej dosud znali nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Představuje marketing tak, jak jsme jej dosud neznali jako marketing podnikatelský, pragmatický, jasně a jednoznačněorientovaný na výsledky, jako marketing tvořivý a odvážný, ale především tedy účinný.      Marketing není hra, marketing není ani nějaké kouzelnické umění či alchymie.  Je to podnikání, čirý byznys,  říká Sergio Zyman. Úkolem marketingu jepřipravovat plány a provádět taková opatření, která přimějí více lidí k tomu, aby si mnohem častěji kupovali více vašich výrobků či služeb, a aby tak vaše firma vydělala více peněz.     Marketing je vážná experimentální věda a výdaje na marketing jetřeba považovat za návratnou investici, tvrdí Zyman. Ke každé reklamní či propagační akci je třeba přistupovat jako k investici Marketing je byznys přinášející výsledky a vytvářející zisk. Musí být měřitelný a musí být měřen. Nevyděláte žádné peníze, pokudneprodáte zboží, a nemůžete prodat zboží, pokud lidi nepřesvědčíte o tom, aby je chtěli   to je marketing! Zapomeňte na budování image atd. nejde především o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali!     Právě proto Zyman,člověk, který řídil světové superznačky (Sprite, Diet Coke, Classic Coke, Fruitopia aj.) a mnohamiliardové globální marketingové kampaně, dokázal nemilosrdně zabít řadu marketingových a reklamních projektů ano, lidé jimi byli nadšeni  a mluvili o nich na potkání  prodeje však stagnovaly     Sergio Zyman v  knize systematicky rozebírá své pojetí marketingu, k němuž se dopracoval po několika desetiletích učení a praktického působení v marketingu a v reklamě. (V podobě zásad nového marketingu je takév závěru knihy shrnuje.)      Čtenář se tak v knize dále dozvídá, proč je dobře připravená strategie pro náš úspěch důležitější než to, co říkají naše reklamy, co předznamenává nástup spotřebitelské demokracie a v čem spočívá hrozbaspotřebitelského komunismu, proč je pro budování globální značky nezbytný regionální marketing, proč se reklamní agentury soustřeďují na nesprávné věci a jak Zyman změnil vztah zadavatelů reklamy a reklamních agentur (což byl také důvod, proč mu nemohly dlouho přijít najméno, ačkoli, jak říká, udělal to proto, že reklamu miluje a  že ví, že reklama může zabírat), proč je důležité zvyšovat (nikoli omezovat!) marketingový rozpočet v obdobích poklesu,  proč je někdy dobré vstoupit do nové katego

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.