Segafredo LAVAZZA CREMA AROMA 1 KG
Segafredo LAVAZZA CREMA AROMA 1 KG

TOP 6
Segafredo LAVAZZA CREMA AROMA 1 KG

od 303 Kč
Italská káva Lavazza Crema e Aroma se silnou chutí i aroma. Bohatá pěna, krásná dynamická vůně, to vše Vás nadchne. Kávu Lavazza Crema e Aroma, jde popsat jako čistokrevnou kancelářskou kávu s vynikající pěnou a jemnou chutí. Potěší Vás silnou, intenzivní vůní a vynikající chuťovou plností. Díky přidané Robustě má silnější a intenzivnější chuť do hořka, dobrou cremu a vysoký obsah kofeinu. Káva je ideální do kanceláře, díky ideálnímu poměru…
Aromaniac
Za dopravu 49 Kč Skladem
304 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Segafredo LAVAZZA CREMA AROMA 1 KG
Výrobce: SEGAFREDO
Minimální cena: 303 Kč
Maximální cena: 563 Kč
Ušetříte až: 260 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Italská káva Lavazza Crema e Aroma se silnou chutí i aroma. Bohatá pěna, krásná dynamická vůně, to vše Vás nadchne. Kávu Lavazza Crema e Aroma, jde popsat jako čistokrevnou kancelářskou kávu s vynikající pěnou a jemnou chutí. Potěší Vás silnou, intenzivní vůní a vynikající chuťovou plností. Díky přidané Robustě má silnější a intenzivnější chuť do hořka, dobrou cremu a vysoký obsah kofeinu. Káva je ideální do kanceláře, díky ideálnímu poměru kvalita/cena. Lavazza Crema e Aroma Obsah balení: 1 kg kávových zrn Složení: 50% robusta, 50% arabica Robusta dodává této kávě silnější a intenzivnější chuť do hořka Celkově perfektně vyvážené s vyšším obsahem kofeinu Vhodná pro přípravu všech druhů kávy Dlouho přetrvávající chuť s hustou cremou Příprava kávy Doporučení: Předpokladem pro co nejlepší výslednou chuť kávy je i její uskladnění, kávu proto skladujte na suchém, chladném místě (ne však v lednici) v neprůsvitné nádobě s dobrým těsněním. Pokud Vám bude káva připadat příliš silná a hořká, pak se přesvědčte, že nepoužíváte příliš horkou vodu. Případně zhrubte mletí a uberte množství kávy. Velmi nevýraznou, plochou a slabou chuť kávy spravíte jemnějším mletím a zvýšením množství kávy. Hrubost mletí Typ přípravy Velmi hrubé Cold brew - Pro přípravu kávy tzv. studenou cestou, kdy trvá extrakce i několik hodin, použijte kávu mletou na velmi hrubo – svým vzhledem a konzistencí by měla připomínat hrubozrnnou mořskou sůl (jen nejde o hrudky, ale spíše „vločky“). Hrubé French press - Ve french pressu probíhá filtrace přes sítko, kávu je tedy potřeba namlít na hrubo – sítko totiž zachytí jen větší částečky kávy. Jak káva mletá na „hrubo“ do french pressu vypadá? Svojí velikostí připomíná kosher sůl (a stejně jako u velmi hrobého mletí nejde o hrudky, ale „vločky“). Stejnou hrubost mletí využijete také v Evropě nepříliš rozšířeném perkolátoru. Střední Vacuum pot - Hrubost mletí pro vacuum pot připomíná velmi hrubý písek a využijete ji také pro překapávače (drippery) s filtry s rovným dnem - ty se však u nás používají jen minimálně. Středně-jemné Do kónických dripperů - Káva připravovaná v kónických dripperech (mají trychtýřovitý tvar) s papírovými či bavlněnými filtry si žádá kávu mletou na střední hrubost. Jak poznáte, že je váš mlýnek nastavený na správnou hrubost? Umletá káva má vzhled a strukturu stolní soli. Jemné Mokka konvička - Taková káva, která je konzistencí po semletí někde na začátku cesty mezi cukrem krupicí a hrubou moukou, je určena pro použití v moka konvičce. Velmi jemné Espresso - A to tak jemně, aby vzhled kávy připomínal už zmíněnou hrubou mouku. Co se stane, pokud je káva na espresso příliš hrubá? Espresso bude slabé a podextrahované. V případě, že to s jemností přeženete, tomu bude naopak – výsledek bude mít hořkou chuť a na šálku bude jen velmi málo cremy, často s černými okraji. Extra jemné Džezva - Káva, která se po umletí spojuje v drobné hrudky a připomíná moučkový cukr či pudr je připravena pro použití v džezvě a přípravu arabské (ture

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.