Salvatore Ferragamo Uomo toaletní voda pro muže 100 ml
Salvatore Ferragamo Uomo toaletní voda pro muže 100 ml

Salvatore Ferragamo Uomo toaletní voda pro muže 100 ml

od 826 Kč
Orientálně - dřevitá vůně uvedena na trh v září 2016 Salvatore Ferragamo inspiruje moderního muže - džentlmena s typicky italským chováním, úžasným charismatem, kreativitou a stylem, kdekoli se objeví. Vždy optimistický, krásy života oceňuje úsměvem a ve všem dokáže najít něco pozitivního. Okouzlující, sebevědomý, nikdy se neohlíží zpět. Uomo Salvatore Ferragamo je nová vůně pro muže, který ztělesňuje italský životní styl, dědictví a inovačnost.…
Parfemy-elnino.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
1 019 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Salvatore Ferragamo Uomo toaletní voda pro muže 100 ml
Výrobce: SALVATORE FERRAGAMO
Minimální cena: 826 Kč
Maximální cena: 2 780 Kč
Ušetříte až: 1 954 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Parametry

Tester:
Ne

Vlastnosti

Určení:
Objem: 100 ml

Popis produktu

Orientálně - dřevitá vůně uvedena na trh v září 2016 Salvatore Ferragamo inspiruje moderního muže - džentlmena s typicky italským chováním, úžasným charismatem, kreativitou a stylem, kdekoli se objeví. Vždy optimistický, krásy života oceňuje úsměvem a ve všem dokáže najít něco pozitivního. Okouzlující, sebevědomý, nikdy se neohlíží zpět. Uomo Salvatore Ferragamo je nová vůně pro muže, který ztělesňuje italský životní styl, dědictví a inovačnost. Vůně života Smysl pro eleganci a krásu. Veškerý optimismus a radost pramenící v upřímném smíchu. Schopnost působit moderně, a přitom nadčasově. Využít šance, jaké den nabízí. Všechno to je součástí příběhu Uomo Salvatore Ferragamo, nové vůně pro muže. Dávky čistého italského stylu. Tvář vůně: Ben Barnes Narozený v roce 1981, Ben Barnes je inteligentní mladý herec s gentlemanskou způsoby a zářivým úsměvem na rtech. Ben dokonale ztělesňuje muže Ferragamo. Během fotografování neustále vtipkoval s týmem, bavil se na italských frázích a během přestávek si prozpěvoval. Jeho životním mottem je soustředit se vždy na zářivější stránku věci. Co je pro něj vůně života? Víte to v okamžiku, jak ji vyzkoušíte: použijete ji a ona voní jako vy a vyvolává pocit jako vy. A co pro něj znamená být mužem? Nejdůležitější je být sám k sobě upřímný. Ponořit se do života, vždy být upřímný a příjemný. Říká Ben Barnes. Vůně Uomo Salvatore Ferragamo je charismatická, orientálně-dřevitá vůně, která zanechává po sobě trvalý dojem, přesně jako muž, který ji nosí. Elegantní vyjádření mužnosti je postaveno na dynamických dřevitých tónech v kombinaci s osvěžujícími gurmánskými tóny čisté svůdnosti. Čerstvé a chladivé otevření vůně charakterizuje půvab nečekaného spojení pepře, kardamomu a bergamotu. Srdce vůně je sestaveno kolem ikonické a typické italské složky - tiramisu. Kombinace květu pomerančovníku a ambry dokonale zastupuje dualitu italského muže: silného, sebevědomého a troufalého, ale přitom svůdného a sladkého. Kašmírové dřevo a santal zapečeťují vůni dotykem fazolek tonka, která se stává nesmazatelným podpisem výjimečně trvanlivé kvality. Parfuméři: Alberto Morillas, Aurélien Guichard (Firmenich). Flakon a balení Nečekaný a pozoruhodný flakon spojuje nadčasový a moderní styl. Mohutné sklo reprezentuje mužnost, logo Uomo Salvatore Ferragamo vyjadřuje sílu. Historické logo v černé barvě se objevuje na obou stranách flakónu jako spojení moderních prvků s prvky pocházejícími z dědictví značky. Sofistikovanost flakónu dodává kontrast matných černých okrajů a žluté tekutiny uvnitř. Nečekaně stylové, vnější balení v černo-stříbrné kombinaci evokuje modernost flakónu. Nejvýraznějším prvkem je historické logo na zadní straně. Logo vůně se vyjímá v přední části v zářivém stříbrném provedení s 3D efektem, který je důkazem luxusu a rafinovanosti. Design balení zachycuje charakter moderního muže, silného a sofistikovaného. Reklamní kampaň Uomo Salvatore Ferragamo zastupuje hlavní mužné hodnoty značky. Italský postoj, to není jen otázka stylu, ale i umění žít, způsob života, optimistického pohledu na jednotlivé detaily a okamžiky života. Reklamní kampaň zachycuje různé tváře muže v různých životních okamžicích a situacích, přičemž má na tváři vždy úsměv. Uznávaný herec Ben Barnes perfektně ztělesňuje italský styl mladého městského džentlmena, který si svou upřímnou a okouzlující osobností získá každého a zanechává svou stopu, kdekoli se objeví. Vůně je k dispozici jako 30 ml, 50 ml a 100 ml Eau de Toilette, balzám po holení 100 ml,

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.